خبرهای داغ:
رییس سازمان صمت استان سمنان:

پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۷۵۲ واحد تولیدی استان سمنان

علی تشنه دل گفت: ۲۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید از ابتدای امسال تاکنون به ۷۵۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۴۱۱۱۳۹
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، علی تشنه دل رییس سازمان صمت استان سمنان گفت: ۱۹۱ واحد به ارزش حدود ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۵۶۱ واحد به ارزش حدود ۲ هزار میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی از تسهیلات رونق تولید امسال بهره‌مند شدند.
وی می گوید: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰، تعداد یکهزار و ۱۴ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۴۹ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند که پرونده ۲۶۲ واحد توسط بانک‌ها در دست بررسی است.
تشنه دل گفت: از ابتدای امسال تاکنون، مشکلات یکهزار و ۳۹۸ واحد تولیدی دارای مشکل در جلسات کارگروه بررسی و در جهت رفع موانع موجود، ۲ هزار و ۹۵۹ مصوبه به تصویب اعضای کار گروه رسید و ۷۳ درصد مصوبات اجرایی شد.
در این نشست مشکلات بانکی و زیربنایی ۶ واحد تولیدی صنعتی، معدنی و گردشگری استان بررسی شد و با پرداخت تسهیلات به ارزش حدود ۲۲۰۰ میلیارد ریال به ۵۸ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی متقاضی موافقت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار