خبرهای داغ:

ساخت و خرید ۶۸ مسکن برای مددجویان استان سمنان/تعمیر ۳۰۰ واحد مسکونی

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان سمنان از ساخت و خرید ۶۸ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: ۳۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان سمنان تعمیر شده است.
کد خبر: ۹۴۱۰۷۸۲
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

ساخت و خرید ۶۸ مسکن برای مددجویان استان سمنان/تعمیر ۳۰۰ واحد مسکونیبه گزارش خبرگزاری بسیج، مهرداد مشهدی الاصل، اظهار کرد: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است که در همین راستا علاوه بر حمایت‌های همه جانبه به مددجویان تسهیلات قرض الحسنه مسکن پرداخت می‌گردد.
او با اشاره به اینکه ارتقاء سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، طراحی مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل مددجویی از اولویت‌های مهم حوزه مسکن کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است و همواره کمیته امداد تلاش دارد برای مددجویانی که فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب هستند از این خدمات استفاده کند.
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان سمنان از ساخت ۶۰ واحد مسکونی روستایی و خرید ۶ واحد روستایی مددجویان کمیته امداد در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: ۳۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان سمنان تعمیر شده است.
مشهدی الاصل یادآور شد: در این مدت ۵۲۰ سرویس بهداشتی و حمام برای واحد‌های مسکونی مددجویان احداث شده است.
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان سمنان، به مصوبات دولت برای مددجویان مبنی بر معافیت از پروانه ساخت، پرداخت عوارض نوسازی شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: مددجویان همچنین برای یک دوره از پرداخت حق انشعابات آب، برق و گاز معاف هستند.
او تصریح کرد: این نهاد همواره تلاش می‌کند با مشارکت گرفتن از خیرین و تفاهم‌نامه با سازمان‌ها پایان بخش دغدغه مددجویان فاقد مسکن باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار