خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان:

آمریکا با شهادت حاج قاسم منفورتر شد/ ولایت مداری از ویژگی بارز سردار دلها بود

سردار فدا گفت: امروز وظیفه ما در برابر رشادت ها و دلیریهای سردار اطاعت از ولی فقیه و فرامین ایشان، صبوری و استقامت، تقویت روحیه جهادی و انقلابی و تاکید بر روحیه استکبار ستیزی و دشمن ستیزی است
کد خبر: ۹۴۰۵۰۵۸
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان شب گذشته در مراسم دومین سالگرد سرداردلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ضمن عرض تسلیت بی بی دوعالم حضرت زهرا(س) اظهار داشت: از خودتان تاکنون پرسیده اید که شهید حاج قاسم سایمانی چه کرد که فرمانده محبوب دلها شد و مقام معظم رهبری فرمودند که باید مکتب سلیمانی را باید به همه شناساند؟ چه ویژگی داشت که دشمان زبان به تمجید حاج قاسم برداشتند و برای این شهید عزیز مراسم برگزار کردند؟ چرا آمریکا با تمام داشته ها و امکانات توسط جبهه مقاومت و حاج قاسم شکست خورد و ابومهدی المهندس آرزو کرده بود که به‌ شهادت برسد تا حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) بر پیکرش نماز بخواند.

وی افزود: بله حاج قاسم سلیمانی با ویژگی هایی همچون مقید به خواندن نماز اول وقت و در سخت‌ترین شرایط، بسیجی بودن، مردمی بودن، خاکی بودن، ولایت مداری و ولایت پذیری و ولایت باوری ، خستگی ناپذیری، تواضع و فروتنی و ... توانست در جبهه مقاومت نقش ویژه داشته باشد و محبوب دلها گردد.

سردار فدا با اشاره به اینکه حاج قاسم ولایت پذیری زبانی نداشت و ولایت پذیری عملی بود، تصریح کرد: حاج قاسم در سخنان خود بارها اشاره به این داشت که من سرباز حضرت آقا هستم و سعادت قوام و پیروزی ها را مدیون این رهبر حکیم و فرزانه هستیم.

وی افزود: امروز دولت و مردم عراق این امنیت را مدیون حاج قاسم هستند و خون سرداردلها و ابومهدی المهندس بود که وحدت ملت عراق را به دنبال داشت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان با بیان اینکه شهید سلیمانی تاثیرگذارتر از سردار سلیمانی بود خاطرنشان کرد: هر چند که از دست دادن حاج قاسم خیلی سنگین بود اما شهادت این بزرگمرد فصل جدیدی در شهادت ایجاد کرد و آمریکا با این اقدام ناجوانمردانه منفورتر از قبل شد.آمریکا باید بداند که ما انتقام خون حاج قاسم را خواهیم گرفت که اولین حرکت خروج آمریکا از افغانستان و از عراق بود و به فضل الهی و بشارت مقام معظم رهبری که آمریکا در 25 سال آینده نابود خواهد شد، آنها را از خاورمیانه بیرون خواهیم کرد.

وی افزود: امروز به برکت حاج قاسم، دشمن هزاران کیلومتر دورتر از مرز کشور هستند و امنیت را در کشور تصمین کرده است و رژیم صهیونیستی در محاصره جبهه مقاومت است.

سردار فدا در پایان گفت: امروز وظیفه ما در برابر رشادت ها و دلیریهای سردار اطاعت از ولی فقیه و فرامین ایشان، صبوری و استقامت، تقویت روحیه جهادی و انقلابی و تاکید بر روحیه استکبار ستیزی و دشمن ستیزی است و امید است با توکل به خداوند در راه شهدا قدم برداشته و دنباله رو راه این بزرگواران باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار