خبرهای داغ:

سرهنگ محمدمهدی ادهم از پایگاه مقاومت بسیج برادران صاحب الزمان (عج) سرخه بازدید کرد

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از پایگاه مقاومت بسیج برادران صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد در جهت بررسی روند اجرای برنامه های ابلاغی سرکشی و بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۰۴۴۶۵
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با کارکنان سپاه شهرستان از پایگاه مقاومت بسیج برادران صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد به منظور هماهنگی و توجیه کارگروه ها در دهه بصیرت بازدید کرد.

در این دیدار ابتدا اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج برادران صاحب الزمان (عج) و اعضای شورا گزارش از اقدامات و برنامه های اجرایی را ارائه و به مشکلات و مسائل مورد نظر اشاره کردند.

در ادامه سرهنگ ادهم ضمن تجلیل و قدردانی از زحمات و تلاش های مخلصانه بسیجیان در راستای اجرای برنامه های ابلاغی اظهار کرد: قداست بسیج و بسیجی، به اندیشه پاک و نیت خالص بسیجیان باز می‌گردد؛ چرا که آن‌ها در همه عرصه‌های زندگی، براساس اعتقاد، احساس مسئولیت عمل به وظیفه الهی کار می‌کنند و آنچه دشمنان را به زانو در می‌آورد، تفکر بسیجی است.

او با تاکید بر مسجدمحوری و محله محور بودن فعالیت ها گفت: تأکید رهبر معظم انقلاب این است که در مساجد در هر محله محور باشند؛ بر این اساس مسجد تراز انقلاب می‌تواند محور محله قرار گیرد و پاسخگوی نیازها و مشکلات مردم آن محل باشد و این همان موضوعی است که قرارگاه پیامبر اکرم (ص) به دنبال تحقق آن است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در مورد راهکار‌های جذب جوانان و نوجوانان به بسیج مطالبی بیان و بر توجه به نیاز‌های نسل جوان تاکید کرد.

در ادامه هریک از کادرهای این پایگاه مقاومت با معاونت های خود در سپاه ناحیه به گفتگو و تبادل نظر پرداخته و مسائل مورد نظر را مطرح کردند.

گفتنی است در خاتمه سرهنگ ادهم و فرمانده حوزه امام موسی بن جعفر (ع) از محل ساخت پایگاه بسیج در این روستا بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار