خبرهای داغ:

رئیس شورای هیئات مذهبی با امام جمعه سرخه دیدار کرد

در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی رئیس و اعضای شورای هیئات مذهبی شهر سرخه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۴۰۴۵۷۴
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی رئیس و اعضای شورای هیئات مذهبی شهر سرخه و جمع دیگری از مسوولان با حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان در ستاد نماز جمعه دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود نطنزی رئیس شورای هیئات مذهبی اظهار کرد: یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش هیئت های مذهبی بوده است که باید روی این هیئت ها کار شود مقام معظم رهبری فرمودند: هیئت ها شامل سه عنصر علما، مردم و مداحان هستند که تاثیر گذارند.

 او افزود: در ۸ سال دفاع مقدس هیئت ها بسیار خوب درخشیدند در سال ۸۸ که فتنه هایی صورت گرفت و روز بصیرت و میثاق با ولایت پیش آمد مردم در قالب هیئات در آن روز حضور پیدا کرده و از ولایت فقیه حمایت و آتش فتنه را خاموش کردند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف به عنوان امام جمعه جدید گزارشی از فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در خصوص مسائل فرهنگی، طرح مواسات، فعالیت های قرآنی، طرح مسجد محوری و اقامه نماز در ادارات را بیان کرد.

در پایان دیدار امام جمعه ضمن عرض خیر مقدم حجت الاسلام و المسلمین نطنزی را مایه خیر و برکت برای سرخه دانست و اظهار کرد: او ساليان سال در این شهر خدمت کرده و فضل علمی و حوزوی و دانشگاهی او برکسی پوشیده نیست و ما امیدواریم که وجود او همچون پدرشان منشأ خیرات و برکات برای شهرستان باشد.

اشرف در خصوص هیئات مذهبی گفت: علاوه بر جنبه شرعی و دینی؛ جنبه انقلابی یک رکن است و حفظ هیئات یک وظیفه شرعی و انقلابی است. باید به جریان سازی و تمدن سازی و تعالی مخاطب در هیئت ها و در سخنرانی ها توجه بیشتری لحاظ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار