خبرهای داغ:

طرح علمی «بچه های حاج قاسم» در سرخه اجرا شد

با هدف تقویت پایه های تحصیلی دانش آموزان و رفع اشکالات درسی آن ها طرح علمی «بچه های حاج قاسم» در پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۴۶۱
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ با هدف تقویت پایه های تحصیلی دانش آموزان در رده های مختلف سنی طرح علمی حاج قاسم در پایگاه امام حسین (ع) آغاز شد.

محمدرضا امامی فرمانده پایگاه امام حسین (ع) در حاشیه این اقدام علمی – جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف کمک به تقویت پایه علمی دانش آموزان در کنار آموزش‌های مجازی کلاس‌های تقویتی در قالب طرح «بچه های حاج قاسم» به صورت کاملا رایگان در این پایگاه برگزار می شود.

او افزود: در طی دوسال اخیر و با شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش مدارس بسیاری از دانش آموزان امکان استفاده از آموزش مجازی را نداشته و یا به لحاظ پایه تحصیلی ضعیف مانده اند در تلاشیم به همت بسیجیان جهت آموزش و رفع اشکالات درسی دانش آموزان این اقدام جهادی با نام طرح علمی بچه های حاج قاسم با همراهی جهادگران بسیجی در این پایگاه در صورت گیرد.

فرمانده پایگاه امام حسین (ع) در ادامه اضافه کرد: در قالب این طرح تاکنون کلاس تقویتی علوم در پایه تحصیلی نهم و هفتم توسط برادر بسیجی محمد ادهم، کلاس تقویتی ریاضی در پایه تحصیلی دهم توسط برادر بسیجی حسین کوکبی و کلاس تقویتی عربی برای پایه نهم توسط برادر بسیجی محمد مهدی اشرف انجام گرفته است.

امامی بیان داشت: خوشبختانه دانش آموزان بسیجی از این طرح استقبال کرده و جهت رفع اشکالات درسی خود در پایگاه حضور می یابند.

او در خاتمه گفت: طرح علمی بچه های حاج قاسم ان شاءالله طی هفت روز ادامه خواهد داشت و به حول قوه الهی با ارتباط موثر دانش آموزان با معلمان در ارتقای علمی آنها، اثرگذاری این طرح بیشتر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار