خبرهای داغ:

نشست بصیرتی سپاه ناحیه سرخه برگزار شد

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نشیت بصیرتی در ویژه کارکنان و سربازان در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۶۰۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با شهادت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی و دهه فاطمیه نشست بصیرتی در با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه در نمازخانه نیروی مقاومت بسیج در سپاه ناحیه شهرستان برگزار شد.

در این نشست ابتدا حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف همه را به مطالعه و خواندن سیره معصومین دعوت و اظهار کرد: نقش حضرت فاطمه زهرا (س) در روشنگری ها بارز و به عنوان یک اسوه عینی در جامعه هستند.

او در ادامه افزود: کتاب شهدا منبع پر مغز وغنی از اخلاص و دلاوری مردی ها و رشادت هاست که به عرصه ظهور نشسته و شهدای دوران دفاع مقدس قله های انسانیت هستند .

امام جمعه شهرستان سرخه شهید قاسم سلیمانی را یکی از قله های اخلاص ومعنویت دانست و افزود: اخلاص این شهید او را جهانی و با شهادتش ملت ایران، منطقه و جهان را بیدار کرد و او به عنوان سنبل جبهه مقاومت و یاور مظلومان معرفی شد. بر ماست که ما نیز در عرصه های مدیریتی، جهادی و اطاعت پذیری از سردار دلها الگو بگیریم.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار