خبرهای داغ:
به مناسبت حماسه نهم دی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چادگان پیامی صادر کرد

«تداوم حماسه نهم دی با جهاد تبیین برای مقابله با جریان تحریم و تحریف و تقویت‌ مولفه‌های قدرت و ظرفیت‌های داخلی برای برون‌رفت از مشکلات لازم است.»
کد خبر: ۹۴۰۳۳۴۳
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین صابر بهرامی به این شرح است:

فتنه 88 یک برنامه طراحی شده از سوی دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی بود که حداقل 10 تا 15 سال قبل آن را آماده کرده بودند. مقام معظم رهبری در این باره می­فرمایند: «من در همين فتنه‌ى 88 به بعضى دوستان قرائن و شواهد را نشان دادم؛ حداقل از ده سال، پانزده سال قبل از آن، برنامه‌ريزى وجود داشت.» بيانات در ديدار دانشجويان و جوانان استان قم‌(4/8/89)

مهمترین هدف فتنه1388 ایجاد شکاف و گسست در رابطه «امام و امت» تحت لوای اسلام بود؛ همان چیزی که از منظر امام خمینی(ره) عوامل مستحدثه و ایضا عوامل مبقیه انقلاب اسلامی محسوب می‌شود. این هدف‌گذاری شوم امروز نیز با پیچیدگی‌های بیشتر در بستر تحریم، تحریف و جنگ شناختی در دستور کار جدی دشمنان انقلاب قرار گرفته است. فلذا حماسه‌ای از جنس 9دی و 19 دی اما در حوزه تبیین و عرصه روشنگری و البته تقویت‌ مولفه‌های قدرت و ظرفیت‌های داخلی برای برون‌رفت از مشکلات لازم است. براین اساس، هم‌اکنون باید در راستای رسالت بصیرت افزایی، به جهاد تبیین پرداخت.

بصیرت و وقت‌شناسی(عمل به هنگام و به اندازه): حماسه نهم دی ازجمله ماندگارترین حماسه‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ زیرا در پرتو خودآگاهی، بصیرت و جوشش ایمانی مردم، یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌ها و طراحی‌های دشمن نقش بر آب شد.در واقع، بصیرت ملت به مثابه مهمترین عنصر هویت‌بخش حماسه نهم دی، با درک ماهیت و پیامدهای توطئه دشمن بر طراحی‌های آنها فائق آمد.

بیگانه‌ستیزی و مداخله‌ستیزی: یک ویژگی مهم فتنه 88، نقش‌آفرینی بیگانگان در همه‌ی مراحل آن؛ از شکل‌گیری تا تجهیز و به اوج رساندن دامنه‌ی آشوب و فتنه و حمایت‌های اعلامی و اعمالی مختلف از فتنه در کشور بود. متأثر از این عوامل، وقتی مردم مشاهده می‌کردند که دشمنان غدار انقلاب و مردم، براحتی از فتنه‌گران حمایت می‌کنند و در نقطه‌ی مقابل، فتنه‌گران حاضر به برائت از دشمن و تفکیک راه خود از دشمن نیستند، بیش از پیش به وحدت‌نظر و هدف آنها با دشمنان پی‌ بردند و با خلق حماسه‌ی عظیم خود در نهم دی ماه نشان دادند که اجازه نمی‌دهند این اتصال و ارتباط دشمنان و فتنه‌گران تداوم داشته باشد

 در حال حاضر نیز همچون سال 88، دشمن تحقق کامل اهداف خود در قبال دولت و ملت ایران را در ایجاد فاصله میان امام جامعه، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم ایران جستجو می‌کند و به همین منظور است که در کنار فشارهای حداکثری، در عملیات روانی – رسانه‌ای تلاش می‌کند تا آرمان‌ها، شعارها و کارگزاران انقلابی نظام و در رأس آنها مقام عظمای ولایت را نیز مقصر رقم خوردن شرایط موجود قلمداد کند. بنابراین، با‌ درس‌گیری از حماسه نهم دی و ملاک قرار دادن آن، اکنون نیز باید توجه داشت که راه شکست توطئه‌ی دشمن، چیزی جز اطاعت از رهبری و حفظ و تقویت پیوند امام و امت نیست، این مهم از طریق جهاد تبیین امکان پذیر است. حماسه نهم دی یوم‌الله است و مؤمنین باید این روز خدایی را پاس بدارندو با بازخوانی و تجزیه و تحلیل حوادث گذشته  که یکی از راه‌های بصیرت‌افزایی است از تحریف این حماسه ماندگارجلو گیری نمایند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار