خبرهای داغ:
نشست خبری اولین جشنواره مالک اشتر دانشجویی

نشست خبری اولین جشنواره دانشجویی مالک اشتر با حضور مسئول ناحیه بسیج دانشجویی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان نشست خبری اولین جشنواره دانشجویی مالک اشتر با حضورمسئول محترم ناحیه بسیج دانشجویی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۶۷۱۹
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان نشست خبری فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی به مناسبت نخستین جشنواره دانشجویی مالک اشتر با هدف ارائه دستاوردهای دانشجویان بسیجی استان اصفهان روزپنجشنبه  ۱۱آذرماه برگزار میشود.

ســیدهادی انوری در نشست خبری نخستین جشــنواره دانشجویی مالک اشتر، یکی از رسالتهای مجموعه ها و تشکل های دانشجویی را ایفای نقش موثر در رفع مســائل جامعه دانســت  برگزاری نخستین جشنواره دانشجویی مالک اشتر راهی برای ارائه دســتاوردهای دانشجویان اعلام کــرد و گفــت این جشــنواره با هــدف معرفی دســتاوردهای دانشجویان بسیجی در ۹عرصه تخصصی شامل برترین گروه جهادی،تشکیلات سازی، حوزه علمی و پژوهشی، کنشگری اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، هسته های مطالبه گری تخصصی، رسانه و فضای مجازی ومطالعات حوزه زنان تعریف شده که روز پنجشنبه اختتامیه آن همراه بامعرفی برگزیدگان برگزار میشود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان یکی از اهداف برگزاری این جشــنواره را حفظ و انسجام تشــکیلاتی بین دانشجویان و ایجادکنشگری بین آنها معرفی کرد و افزود: زمینه حضور نخبگان دانشجویی در این جشنواره فراهم است و در نظر داریم از آثار این جشنواره به منظورالگودهی به دیگر دانشجویان بهره ببریم و ایدههای ناب این جشنواره برای دیگر جریانات بسط داده شود.

به گفته انوری، در هر ۹عرصه بالغ بر ۲۵تیم از شهرستانهای مختلف استان شرکت داده شده اند و برای هر موضوع۵تندیس شایسته تقدیردر هر عرصه معرفی میشوند که یکی از آنها به عنوان برگزیده انتخاب وجایزه اصلی به آن اهدا خواهد شد.وی تاکید کرد: در این جشــنواره سعی شــده نکاتی همچون توجه به ابتکارات و خلاقیت ویژه تیم ها، اثربخشــی و مسئله محور بودن طرح  مورد بررســی قرار گیرد و کیفیت و اثرگذاری دانشجویی از مهم ترین

دیدگاهها در بحث داوری آثار اســت. هیئت داوران نسبت به هر حوزه تخصص داشــتند و بیشــتر از فضای دانشگاهی هســتند و از فضای بیرونی، داوری حضور ندارد زیرا این افراد شــناخت بهتری نســبت به لایه های دانشــجویی دارند.

در پایان این مراسم از خبر نگاران حاضر در نشست خبری از جانب فرمانده ناحیه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار