خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان:

برگزاری 87 برنامه به مناسبت هفته بسیج در دهاقان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان دهاقان گفت: 87 برنامه در طول هفته بسیج توسط اقشار مختلف بسیج در شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۹۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، اکبر یعقوبی ظهر امروز در نشست تبیین برنامه‌های هفته بسیج  ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد تاسیس سازمان بسیج اظهار داشت: بسیج به عنوان یکی از پیشران‌های مؤثر انقلاب  در همه مقاطع جهت پیشبرد انقلاب و اهداف آن نقش کلیدی خود را ایفا کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان بیان کرد: اکنون در پنجمین دهه انقلاب  و شروع گام دوم انقلاب باز هم بسیج است که باید پرچم‌دار این حرکت تمدنی باشد.

وی با بیان این‌که  شاید تصور شود برای بسیج  با این امکانات مقدور نباشد افزود :همان طور که در جنگ ضمن این‌که بسیج مسؤولیت مستقیمی بر عهده نداشت توانست با توکل بر خدا و  پیروی از خط امام (ره) نقش آفرینی کند ، می‌تواند از این پس هم دست آوردهایی داشته باشد.

یعقوبی گفت : بسیج به عنوان نقش آفرین در عرصه‌های هفت‌گانه بیانیه گام دوم انقلاب  از جمله علم و دانش، معنویت و اخلاق ، اقتصاد،عدالت ،عزت ملی ، روابط خارجی و مرز بندی با دشمن و سبک زندگی ایرانی – اسلامی  است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان با بیان این‌که بسیج یک اندیشه است بیان کرد: علت این‌که می‌بینید تحصیل کرده‌ها و نخبگان  جذب بسیج می‌شوند یعنی این‌که بسیج صرفا یک حرکت احساسی نیست و منطقی قوی پشت سر بسیج است.

 

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان دهاقان تشریح کرد: 87 برنامه در طول هفته بسیج توسط اقشار مختلف بسیج در شهرستان برگزار می‌شود.

یعقوبی ادامه داد : برگزاری یادواره‌های شهدا ، برگزاری همایش فرماندهان پایگاه و خانواده‌هایشان، برگزاری جلسه برای نخبگان، همایش اقتدار بسیج،  برپایی میز خدمت ،توزیع اقلام فرهنگی بهداشتی ،رونمایی از اختراعات بسیج بخشی از این برنامه‌ها است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار