خبرهای داغ:
در آستانه چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس

همایش رزمندگان و ایثارگران و جانبازان گلپایگان

همایش رزمندگان و ایثارگران و جانبازان در سالن همایش بصیرت سپاه گلپایگان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۷۰۷
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، همایش رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس به صورت همزمان با سراسر کشور در سالن  در همایش بصیرت سپاه گلپایگان در قالب ارتباط تصویری زنده با سالن اجتماعات موزه دفاع مقدس استان تهران با سخنرانی ریاست جمهور آقای رییسی برگزار شد.

در طلیعه این همایش، سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی فرمانده سپاه گلپایگان ضمن عرض خیرمقدم و ستودن شجاعت و غیرت رزمندگان اسلام،جایگاه رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس را در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این رمز و بوم، برجسته دانست.

وی دوران هشت ساله دفاع مقدس را به مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ملت دانست و گفت:این دوران همچون نگینی تابناک،در همیشه دوران،بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

پس از آن حاضرین به صورت زنده از سخنرانی ریاست جمهور دکتر رییسی، سالن اجتماعات موزه دفاع مقدس استان تهران،بهره مند شدند.

حجت الاسلام والمسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان نیز در این مراسم، رزمندگان و ایثارگران را در ردیف اولیای الهی خواند که هیچ واهمه جز از خدا ندارند ورچه دارند در راستای حفظ نظام اسلامی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بکار می گیرند.

 در پایان این همایش، از شانزده سردار دفاع مقدس شهرستان گلپایگان که به عنوان فرماندهان گروهان ها و دسته های رزمی دفاع مقدس بودند و در جریان جنگ تحمیلی نقش اساسی داشتند نام برده شد.

یکی از مطالبات رزمندگان در این جلسه ایجاد یک یادمان و المان توسط شهرداری ویژه سرداران دفاع مقدس در شهر گلپایگان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار