خبرهای داغ:

هدف از قیام امام حسین (ع) احیای اسلام ناب محمدی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: هدف از قیام امام حسین (ع) احیای اسلام ناب محمدی و زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۹۳۶۷۰۹۵
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با پایان یافتن عزاداری‌های دهه اول محرم، برخی از هیأت‌ها و محله ها عزاداری در دهه دوم محرم مجالس عزای خود را برگزار و برای مصیبت‌های کاروان اسرای کربلا و شهادت امام سجاد (ع) عزاداری خواهند کرد.

مراسم اقامه عزای حضرت اباعبدالله‌ الحسین (ع) به همت اهالی کوچه خرمشهر، خانه قرآنی حضرت زینب (س) و با همکاری موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در سرخه برگزار شد.

این برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه و با نوای گرم مداح اهل بیت (ع) ابوذر ادهم در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی محمدی وند در جمع عزاداران حسینی اظهار کرد: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند بزرگداشت محرم و صفر را بزرگداشت اسلام می‌دانیم، چرا که پیام قیام خونین امام حسین (ع) برپا داشتن حق و حرکت در صراط مستقیم و مبارزه با جریان کفر است.

او افزود: هدف از قیام امام حسین (ع) احیای اسلام ناب محمدی و زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در ادامه به نگاه تحلیلی به ریشه عزاداری سرور و سالار شهیدان اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) جان خود را در راه احیای دین جدش حضرت محمد (ص) و احیا امر به معروف و نهی از منکر فدا کردند.

محمدی وند خاطرنشان کرد: امروزه محبان اهل بیت (ع) در سراسر عالم از همه مذاهب اسلامی هر کس به نوعی برای امام حسین (ع) عزاداری می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار