خبرهای داغ:

ویژه برنامه های پایگاه عفاف سمنان در ایام محرم اعلام شد

فرمانده پایگاه عفاف سمنان گفت: این پایگاه در دهه اول محرم ویژه برنامه های متعددی را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و برخی از این برنامه ها تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۶۷۲۰۱
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

مهین رحیمیان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در سمنان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: به همت بسیجیان این پایگاه در دهه اول محرم ویژه برنامه های متعدد و متنوعی را با رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شرایط کرونایی برگزار و برخی از این برنامه ها تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی از جمله این برنامه ها را سخنرانی های مذهبی عنوان کرد و گفت: ️برگزاری مراسم عزاداری با همکاری پایگاه برادر ثامن الائمه (ع) سمنان و مسجد الرضا(ع) ویژه خواهران و برادران همراه با سخنرانی تا پایان ماه محرم ادامه خواهد داشت.

فرمانده پایگاه عفاف سمنان با اشاره به حضور پرشور بسیجیان و آمران پایگاه عفاف در برنامه ستاد امربه معروف و نهی از منکر که در مسجد امام برگزار شد، افزود: یکی از محورهایی که در سخنرانی های مذهبی مدنظر قرار دارد؛ پرداختن به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

رحیمیان از دیگر برنامه ها را ️تهیه و توزیع ۲۰ پرس غذای گرم در دهه اول محرم عنوان کرد و گفت: ️پخش بسته های پذیرایی به صورت روزانه بین عزاداران شرکت کننده در مراسم عزاداری، پخت آش نذری توسط بسیجیان و توزیع آن بین  نیازمندان محدوده پایگاه، برگزاری مجمع سرگروه ها با موضوع خودسازی و تحصیل با بهره گیری از سیره و زندگینامه امام حسین (ع)، شرکت تعدادی از بسیجیان در برنامه راهپیمایی و عزاداری پارک سوکان، انتشار پیام هایی با محتوای هدف و سیره امام حسین (ع) در حلقات صالحین، تهیه  و توزیع پخش نذری بین عزاداران حسینی با همکاری پایگاه برادر و شرکت بسیجیان پایگاه خواهر و برادر به همراه خانواده در برنامه سوگواری امام حسین (ع) در منطقه خوریان موکب فجر از دیگر برنامه های بوده است که در دهه اول محرم برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: ️ختم صلوات و زیارت عاشورا در فضای مجازی از روز اول محرم به صورت روزانه برگزار و این برنامه تا آخر ماه صفر ادامه دارد.

فرمانده پایگاه عفاف سمنان عنوان کرد: ختم قرآن هر پنجشنبه و هدیه صواب آن به روح مطهر شهدای دشت کربلا تا آخر ماه صفر انجام می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار