خبرهای داغ:

پیام تسلیت سپاه میامی در پی ارتحال سرلشگر فیروزآبادی

میامی_ در پیامی فرمانده و نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج میامی ارتحال ملکوتی و آسمانی سرلشگر سید حسن فیروزآبادی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۳۶۹۹۵۸
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

در این پیام آمده است: 

 

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

«فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ بِأَمْوَالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ عَلَی الْقَاعِدِینَ دَرَجَةً، وَ کُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الْحُسْنَیٰ وَ فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَی الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا»

 خبر درگذشت و عروج آسمانی رئیس پیشین ستاد کل نیروهای های مسلح ،مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا، موجب تأسف و تأثر فراوان شد. این سردار بزرگ، سال‌ها مجاهدت مخلصانه را در پاسداری از میهن و خدمت صادقانه به ملت عزیز ایران اسلامی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

باشد که حضرت حق آن سردار مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به پاس این خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند.

فقدان آن اسوه‌ ایثار را به مردم شریف مشهد، فرماندهان نیروی های مسلح خانواده معظم ایشان و دوستداران آن فقید سعید، صمیمانه تسلیت می‌گوییم و از درگاه خالق رئوف، برای ایشان، همنشینی با اولیاء الله و همرزمان شهیدش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماییم. این مجاهد الگویی صالح و راستین از فداکاری و همت و خدمت بی منت برای اعتلای اسلام ، انقلاب و ایران عزیز را فرا روی نسل جوان امروز به ویژه جوانان غیور مشهدی گشوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار