خبرهای داغ:

برگزاری فراخوان بسیجیان پایگاه امام خمینی (ره) در سرخه

در سالروز آزادسازی خرمشهر فراخوان بسیجیان پایگاه امام خمینی (ره) در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۹۵۷
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت شهدای این روز فراخوان بسیجیان پایگاه امام خمینی (ره) همراه با نشست بصیرتی با سخنرانی سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه در جمع بسیجیان مهم‌ترین پیام حماسه سوم خرداد را ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و کفر جهانی دانست و اظهار کرد: دستاورد این حماسه ماندگار طبق وعده‌ الهی، نصرت و پیروزی ملت ایران است.

وی افزود: فتح خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین افتخارها و موفقیت های ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس محسوب می شود که نمایشی از اقتدار و غیرت جوانان این مرز و بوم است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: رویداد سوم خرداد 1361 یادآور تجلی اراده و غرور ملتی مسلمان و آزاده در آزادسازی خرمشهر است كه به حق، درخشان ترین صحنه جنگ را رقم زد و در اثبات اقتدار ایران اسلامی نقش ویژه ای داشت.

ادهم با تاكید بر اینكه امنیت و سرافرازی مرهون مجاهدت و ایثار رزمندگان در دفاع مقدس است، گفت: پاسداری از خون پاك شهدا، مجاهدت ایثارگران و آزادگان نظام و انقلاب با حركت در مسیر رهبری تثبیت می شود.

وی خاطرنشان کرد: سوم خردادماه روز استقامت و پایداری ملت ایران؛ شجاعت، شهامت و اقتدار فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است که می‌طلبد در این ایام که مزین به یاد این حادثه بزرگ و پرافتخار است، ارزش‌های این روز ماندگار و بیادماندنی برای نسل جوان بیشتر تبیین شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه در خاتمه گفت: انگیزه‌ و امید داشتن در تمام عرصه‌های انقلاب از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید حرکت جهادی کنیم و با روحیه جهادی نه روزمرگی تلاش کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار