خبرهای داغ:

دیدار معاون هماهنگ کننده بسیج دانش آموزی کشور با فرمانده سپاه سرخه

ابراهیم رحیم پور معاون هماهنگ کننده بسیج دانش آموزی کشور با سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه سرخه دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۴۵۰۸۱
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در آستانه سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر، ابراهیم رحیم پور معاون هماهنگ کننده بسیج دانش آموزی کشور با سرگرد محمدمهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه دیدار و گفتگو کرد.

رحیم پور در این دیدار ضمن تبریک شکوه و عظمت شهدای خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد ماه یادآور رشادت ها، جوانمردی ها و جانفشانی های رادمردان و شیرزنانی است که با سلاح ایمان، عزت و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار و مرتجعان جهان ایستادند و پیروزی بزرگی را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی رقم زندند.

وی در ادامه با توجه به احیاء و بروز رسانی واحدهای مقاومت بسیج پیشگام، بر شناسایی و تامین نیروی انسانی متعهد و انقلابی تاکید کرد.

معاونت هماهنگ کننده بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه انجام همه فعالیت ها و وظایف محوله باید در راستای تحقق صحیح طرح شهید بهنام محمدی صورت پذیرد، بر استفاده از ظرفیت مربیان نخبه و برتر شهرستان در جهت تربیت نیروهای مومن انقلابی تاکید کرد.

در پایان سرگرد ادهم ضمن تایید سخنان وی، از پیگیری و تشکیل قرارگاه تربیتی در جهت اهداف سازمان در طرح شهید بهنام محمدی خبر داد و خواستار حمایت های همه جانبه سازمان های مرتبط در این امر و سایر امورات مربوطه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار