خبرهای داغ:

حضور مسئولین تربیت بدنی سازمان بسیج در سپاه سرخه

جمعی از مسئولین تربیت بدنی سازمان بسیج کشور با هدف اطلاع از نحوه اجرای برنامه های تربیت بدنی ناحیه سرخه از آن بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۴۴۵۲۷
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با هدف اطلاع از برنامه های اجرایی، سند انتظار بسیجیان در خصوص تربیت بدنی ناحیه سرخه سرکشی و بازدید توسط علی اصغر ارجمند مدیر ورزش همگانی تربیت بدنی سازمان بسیج و مرتضی مرادی مدیر برنامه ریزی و مالی تربیت بدنی سازمان بسیج از سپاه ناحیه شهرستان سرخه، پایگاه حضرت زینب (س) و پایگاه امام حسین (ع) انجام شد.

گفتنی است این برنامه با حضور مسول تربیت بدنی استان سمنان نیز همراه بود.

مرتضی مرادی در این جمع ضمن تبریک آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد روز ملی مقاومت است، روزی که عملیات پیچیده بیت المقدس در طی چند ساعت متجاوزین بعثی را در خرمشهر به گل نشاند و تسلیم اراده فولادین مردان رشید ملت ایران کرد.

وی افزود: عملیات غرور آفرینی که خرمشهر را به آغوش میهن بازگرداند هنوز هم پس طی سال های سال ناگفته های زیادی دارد که شنیدن شان باز هم شیرینی های آن روزها را بخصوص برای کسانی که آن زمان را درک کرده اند، زنده می کند.

مدیر برنامه ریزی و مالی تربیت بدنی سازمان بسیج با تاکید بر اهمیت اجرای درست سند انتظار بسیجیان در خصوص برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۰، سند انتظار بسیج، فعالیت هایی که باید در حوزه تربیت بدنی ناحیه انجام شود و ضرورت تشکیل تیم های ورزشی در سطح پایگاه ها توضیحاتی ارائه داد.

همچنین علی ستاری مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه سرخه؛ ضمن ارائه گزارش از کلیه برنامه ها و فعالیت های ورزشی انجام شده در سال 99 اظهار کرد: در طول سال گذشته فعالیت ها و برنامه های ورزشی بسیاری در سطح پایگاه‌های شهری و روستایی انجام و خوشبختانه مورد استقبال خواهران و برادران بسیجی قرار گرفته است.

وی افزود: در سال جاری نیز برنامه هایی در دستور کار قرار داده شده است و طبق سند انتظار بسیجیان انجام خواهد شد.

در ادامه ضمن بازدید از حوزه کوثر شهرستان با مریم آزمون فرمانده حوزه دیدار و نسبت به اقدامات ورزشی انجام شده در حوزه خواهران کسب اطلاع کردند.

زینب داوودی رابط ورزش بسیج خواهران شهرستان در رابطه با فعالیت های ورزش بسیج خواهران در سطح شهرستان، گزارش اقدامات صورت گرفته در خصوص سند انتظار و همچنین اقدامات صورت گرفته در خصوص پایگاه استعداد یابی تکواندو خواهران در شهرستان گزارش های خود را ارائه کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار