خبرهای داغ:

کمک مومنانه توسط گروه جهادی شهید بلباسی

به همت گروه جهادی شهید بلباسی حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها نجف آباد و کمک خیرین در عید سعید فطر بسته های حمایتی در قالب های مختلف به ارزش تقریبی ۱۷ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع گردید.
کد خبر: ۹۳۴۲۰۶۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، مسئول گروه جهادی شهید بلباسی بیان کرد:از آنجا که کمک به نیازمندان از جمله دستورات اسلام است ،در شرایط کنونی جامعه و با توجه به آسیب های وارده به تعداد زیادی از هموطنان عزیز به خاطر کرونا بر هر کدام از ما واجب است که با همتی بلند وعزمی راسخ ،با توکل بر خدا و دعای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تا حل مشکلات اقتصادی مردم کشورمان در کنار آنها باشیم.

ایشان افزود: در طول یک سال گذشته که شرایط کرونایی به وجود آمده است ،گروه جهادی شهید بلباسی به همت خیرین در مناسبت های مختلف بسته های حمایتی را در قالب های متعدد و با توجه به نیازهای مردم و قشر آسیب دیده تهیه و بین آنها توزیع نموده است.
در این مرحله از کمک های خیرین تعداد دو راس گوسفند ذبح شده به مبلغ ۶ میلیون تومان و ۶۰۰ هزار تومان کارت نان و ۸ میلیون تومان موادغذایی و ۲ میلیون تومان وجه نقد توسط خیرین تهیه وتوزیع شد.

در پایان ایشان از بذل توجه وکمکهای خیرین قدردانی نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار