خبرهای داغ:

تقدیر از بانوی کارآفرین نمونه بسیجی در مومن آباد

مراسم تجلیل و قدردانی از بانوی کارآفرین و نمونه بسیجی در روستای مومن آباد در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۴۷۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷

کارآفرینی به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین موضوعات دنیای امروز و محرکه اصلی توسعه اقتصادی محسوب می شود و نقش آن در نوآوری یا ایجاد فضاهای جدید کسب وکار بر همگان روشن است.

جامعه ای که در بستر کارآفرینی حرکت می کند جامعه ای زنده، پویا و فعال است و به سادگی می تواند مشکلات و فشارهای بیرونی و درونی را تحمل کرده و پشت سر بگذارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اساس آموزه های اسلامی می فرماید : سرمایه گذاری و کارآفرینی کاری بزرگ نوعی عبادت است. ایران امروز بیشتر از هر زمان دیگر به کار و کارآفرین نیاز داد تا توسعه یابد و پیشرفت کند.

توجه به آنچه مقام معظم رهبری درباهر تحقق اقتصاد مقاومتی با محوریت کارآفرینی بیان می کند می تواند جامعه اسلامی را به الگوی برتر در جهان امروز تبدیل کد و سلطه مستکبران را نابود ساخته و اجازه تحرک به دشمن نداده و تحرکات اسلامی مبتنی بر عدالت را در جامعه جهانی سازماندهی کند.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ باتوجه به ارزش و جایگاه کارآفرینی و اهمیت حمایت از کارآفرینان، در طی برنامه ای با حضور جمعی از مسولین از طاهره مومن آبادی بسیجی فعال و کارآفرین نمونه در عرصه هنرهای کلیم بافی و جاجیم بافی در طرح های مختلف به همت دهیاری روستا در سالن ورزشی روستای مومن آباد در شهرستان سرخه تقدیر شد.

شایان ذکر است این بانوی کارآفرین با 36 سال سن و تجربه 11 سال فعالیت در این عرصه هنری با ایجاد کارگاهی در منزل خود زمینه اشتغال ۵ بانوی روستا را فراهم آورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار