خبرهای داغ:

آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان سرخه

آیین تکریم فرمانده اسبق و فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان در فرهنگسرای باران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۴۱۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ آیین معارفه فرمانده جدید و تکریم فرمانده سابق سپاه شهرستان سرخه با حکم سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و جمعی دیگر از مسولین استانی و شهرستانی در فرهنگسرای باران برگزار شد.

در این برنامه ابتدا حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ عبداللهی بابت ابتکارات و حضور پر رنگ وی در عرصه های مختلف؛ اظهار کرد: به ضرش قاطع می توان گفت فرماندهان سپاه معاضد و مصاعد قوی و نیرومند برای ائمه جمعه در پیشبرد و تعالی اهداف و اغراض فرهنگی جامعه هستند.

سردار حمید دامغانی ضمن تبریک ایام 42 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی؛ اظهار کرد: در حال حاضر ما در گام دوم و دهه پنجم انقلاب قرار داریم. آرزو، پیش بینی و تحلیل های دشمنان این بود که ما به 40 سالگی هم نرسیم. اما با لطف خداوند در زمانی 42 سالگی انقلاب را جشن می گیریم که قاعدتاً همه دشمنان این آرزوی خود را به گور بردند و به زباله دان تاریخ پیوستند و این انقلاب همچنان مسیر خود را پر توان ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: در این 42 سال دشمنان بطور دائم باتوجه به اینکه انقلاب ما، ماهیت و ویژگی های انقلاب، فرهنگ و مردم ما و ماهیت این انقلاب را نشناختند؛ همه توطئه هایشان به زمین خورد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: درست است که دشمنان مشکلاتی را برای مردم ایجاد کردند اما واقع امر این است که خطاهای محاسباتی آن ها قبل از انقلاب بوده و همچنان نیز ادامه دارد. آن ها برای کسب شناخت بیش تر تلاش کردند اما کار به جایی نبردند.  

همچنین این برنامه با اجرای گروه سرود بین المللی میثاق مهاجرین همراه بود. 

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده سابق سپاه سرخه تجلیل و سرگرد محمد مهدی ادهم به عنوان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه منصوب شد.

گفتنی است سرگرد محمد مهدی ادهم مسئولیت جانشین فرمانده سپاه را در ناحیه سرخه عهده دار بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار