خبرهای داغ:

افتتاح دفتر هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان شاهرود+ تصاویر

شاهرود_مراسم افتتاحیه دفترهیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان شاهرود همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مجموعه ورزشی شهید اکبری برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۹۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج، مراسم افتتاحیه دفترهیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان شاهرود همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مجموعه ورزشی شهید اکبری برگزار شد.
در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند، این دفتر توسط سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود محمد جلالی افتتاح گردید.
در این مراسم بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، محمدجواد رنجی رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان شاهرود ضمن خوش آمد گویی به مدیران باشگاه‌های ورزشی و مسئولین ورزشی شهرستان از جمله سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود، مهندس وحید اسدیان رییس محترم هیئت بدنسازی استان سمنان، ریاست شورای اسلامی شهرستان، دکتر هادی نقیبی رییس هیئت پزشکی ورزشی، رییس هیئت ورزش‌های سه گانه استان سمنان، مسئول امور باشگاه‌های شهرستان شاهرود و جمعی از پیشکسوتان جامعه بدنسازی شهرستان و باشگاهداران از برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت هیئت سخن گفت و خاطر نشان کرد: اعضای کمیته‌ها تا خرداد ماه سال آینده مشخص و احکامشان صادر خواهد شد
وی همچنین از میزبانی مسابقات قویترین مردان، برپایی سمینار‌های دانش افزایی و مربیگری فیتنس، مچ اندازی و بدنسازی در سال پیش رو و سال آینده خبر داد.
سپس مهندس وحید اسدیان ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان به بیان نقطه نظر‌های خود پیرامون موقعیت هیئت و رشته بدنسازی در شهرستان شاهرود در جمع استان پرداختند.
در ادامه احکام مربوط به اعضا از جمله نائب رییس هیئت بدنسازی شاهرود، مژگان حاجیان، دبیر هیئت مهدی ترحمی، مسئول آموزش هیئت سارا شاهسواری، رئیس کمیته پیشکسوتان هیئت مهدی طاهری، کمیته برگزاری مسابقات مهدی اکبریان و مهدی فرجی اعطا گردید؛ و همچنین احکام مهدی یونسی و سعید نوری به عنوان عضو کمیته برگزاری مسابقات به دلیل عدم حضورشان در جلسه در آرشیو هیئت بایگانی تا در اولین فرصت اهدا شود.
در انتها و به عنوان حسن ختام از مهندس اسدیان به دلیل زحمات بی شائبه در طول ۱۶ سال خدمت خالصانه به هیئت بدنسازی شهرستان شاهرود، سید جواد بیطرف و محمد جلالی به دلیل حمایت‌ها و همکاری‌های بی چشمداشت با اهدای یادبودی از سمت هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان شاهرود تقدیر و تشکر بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار