خبرهای داغ:

آیین کلنگ زنی زمین والیبال ساحلی شهید حاج قاسم سلیمانی در شاهرود

شاهرود_آیین کلنگ زنی زمین والیبال ساحلی شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۵۹۶۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۶
به گزارش خبرنگار بسیج، آیین کلنگ زنی زمین والیبال ساحلی شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و مسئولین استانی و شهرستانی در استادیوم تختی شاهرود برگزار شد.
بستر مناسب برای جذب مشارکت بخش غیردولتی در اجرای پروژه‌ها فراهم شود
ابوطالب جلالی سرپرست فرمانداری شاهرود در این آیین، ضمن قدردانی از اقدامات این اداره کل و نیز اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود، ابراز کرد: ارتقاء حوزه ورزش نیازمند صبر و تحمل و برنامه‌های میان مدت و بلندمدت است، اما برای پیگیری این موضوع حمایت مدیریت شهرستان و مدیریت اداره کل استان نیز ضروری است.
وی با اشاره به پروژه احداث زمین والیبال ساحلی شهید سلیمانی، تأکید کرد: این پروژه از نظر نوع ورزش و استقرار آن در شهرستان و نیز مدل اجرای آن بسیار ارزشمند است.
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود با بیان اینکه این کار ارزشمند به همت خیران انجام می‌شود، تصریح کرد: برای ایجاد زمینه توسعه و ارتقاء ورزش شاهرود، نیاز است آورده منابع ملی در شهرستان نیز افزایش یابد.
در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز مطالبی در راستای لزوم اهمیت ورزش و تلاش در جهت ارتقاء سطح ورزش استان بیان کرد.
امضای تفاهم‌نامه احداث زمین والیبال ساحلی فی مابین مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و رئیس هیئت والیبال شهرستان شاهرود از دیگر برنامه‌های این آیین بود که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها