خبرهای داغ:

تهیه و توزیع ۴۸ هزار بسته معیشتی

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه استان سمنان از تهیه و توزیع بیش از ۴۸ هزار بسته معیشتی و بهداشتی و غذای گرم در قالب طرح سوگواره یاس نبوی در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۴۰۳۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
تهیه و توزیع ۴۸ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و غذای گرم در استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام اسماعیل تدینی با اشاره به عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه استان سمنان در طرح سوگواره یاس نبوی اظهار کرد: این طرح در دو بخش تبرکات فاطمی و برنامه‌های فرهنگی در سطح امامزادگان و باقع متبرکه استان سمنان در ایام شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شد.
وی افزود: در بخش فعالیت‌های فرهنگی هنری طرح سوگواره یاس نبوی استان سمنان، تبلیغات و فضاسازی بقاع متبرکه و امامزادگان استان سمنان، برگزاری ۲۵ مراسم حضوری عزادارای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ۱۲۰ مراسم عزادارای مجازی در شبکه‌های اجتماعی، فعالیت ۲۴ کانال امامزادگان و بقاع متبرکه در فضای مجازی و بکارگیری ۱۲ مبلغ بومی و غیربومی در این طرح انجام شد.
رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه استان سمنان گفت: در راستای فعالیت‌های اجتماعی و تبرکات فاطمی طرح سوگواره یاس نبوی استان سمنان، تهیه و توزیع ۱۷۸۰ بسته معیشتی به ارزش ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال، تهیه و توزیع ۴۰۷۰۰ پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال و تهیه و توزیع ۵۵۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال انجام پذیرفت.
وی با اشاره به گوشه این از اقدامات انجام شده در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه استان در گرامیداشت طرح یاس نبوی گفت: تهیه ۸۰ بسته معیشتی از محل موقوفات شهرستان سمنان،۱۰۰ بسته معیشتی از محل امامزادگان اسمعیل و شمس الدین گرمسار، ۱۰۰ بسته معیستی از محل موقوفات ملک مجنی بسطام، ۱۰۰ بسته از امامزاده علی ابن جعفر سمنان و ۱۵۰ بسته معیشتی از محل موقوفات حاج حسین کاکو شاهرود انجام و بین نیازمندان توزیع گردید.
تدینی با اشاره به تهیه و توزیع غذای گرم تبرکی در سطح امامزادگان و موقوفات در سطح استان افزود: ۲۵۰۰ عدد ماسک ۳ لایه از طرف موقوفات بسطام به کادر درمان این شهر به یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اهدا شد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار