خبرهای داغ:

سالن چندمنظوره مسجد الزهرا (س) سمنان با کمک خیرین احداث می‌شود

امین موقوفات مسجد الزهرا (س) سمنان گفت: اقدامات اولیه اخذ جواز ساختمانی سالن چندمنظوره مسجد الزهرا (س) سمنان انجام‌شده و پس از صدور مجوز، عملیات احداث با مشارکت خیرین آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۶۸۷۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سید هادی سیادت پور اظهار کرد: مسجد الزهرا دارای ۱۶ رقبه وقفی است و پس از ابلاغ حکم امین موقوفه اینجانب از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه، نسبت به پی گیری جهت به‌روزرسانی اجاره‌بهای رقبات تجاری اقدام کردم.
وی افزود: یکی از اقدامات انجام‌شده در این زمینه، انتشار آگهی مزایده کتبی مربوط به ۷ باب تجاری از رقبات مسجد بر اساس نرخ عادلانه روز با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان بود که پس از وصول پیشنهادات متقاضیان، جلسه کمیسیون نیز برگزار و برنده مزایده جهت تنظیم سند اجاره مشخص و نسبت به تنظیم اسناد اجاره اقدام شده است.
امین موقوفات مسجد الزهرا (س) سمنان با اشاره به لزوم توجه مستاجرین و متصرفین به پرداخت به‌موقع حق‌وحقوق موقوفات تصریح کرد: در مورد ۳ باب از واحد‌های تجاری نیز پیگیری لازم در جهت احقاق حقوق موقوفه از مراجع قضایی صورت گرفت و نسبت به تخلیه و ضبط اموال متصرفین بر اساس رأی مرجع قضایی اقدام شد.
وصول مال‌الاجاره رقبات وقفی مسجد به میزان یک میلیارد و پانصد میلیون ریال، تعمیر و مرمت، بهسازی و عمران رقبات تجاری به مبلغ دو میلیارد ریال و تسویه یک میلیارد و پانصد میلیون ریال بدهی رقبات تجاری به شهرداری بخشی از فعالیت‌های امین موقوفه مسجد الزهرا (س) سمنان بود که سیادت پور به آن اشاره کرد.
وی عنوان کرد: توافقات اولیه با شهرداری جهت ایجاد رقبه ورزشی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی جوانان مسجد انجام شده است.
امین موقوفه مسجد الزهرا (س) سمنان با اشاره به بخشی از فعالیت‌های اجتماعی مسجد الزهرا (س) خاطرنشان کرد: با پیگیری انجام‌شده و با مشارکت خیرین تاکنون ۵۲ رأس گوسفند قربانی و ۵۰۰ بسته شامل گوشت و اقلام معیشتی و اقلام بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده به ارزش بالغ‌بر سه میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار