خبرهای داغ:
امام جمعه سرایان :

تشییع سردار سلیمانی بزرگترین همه پرسی نظام جمهوری اسلامی

امام جمعه سرایان گفت: جریان شهادت و مراسم تشییع سردار سلیمانی بزرگترین رفراندوم برای همه پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۳۰۷۵۴۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  حجت السلام والمسلمین سنجری امام جمعه شهر سرایان صبح امروز در حسینیه سیدالشهداء  به مناسبت 9 دی ماه و آغاز هفته بصیرت اظهار داشت:  از اول انقلاب فتنه هایی دامن گیر این انقلاب شدند و افرادی که روزگاری هم سلولی های افراد انقلابی بودند امروز مطلبی دیگر می گویند و حرفشان دو تا شده است.

سنجری بیان کرد: فتنه هایی همچون ملی گرایان در اوایل و بعدها جریان منافقین که فرزندان آیت الله طالقانی را طعمه قرار دادند و در همان ابتدا آیت الله طالقانی در خطبه های نماز فرمودند:جریان منافقین زاویه پیدا کردند و عاقبت خوبی ندارند.

وی افزود: سناتور آمریکایی مک کین گفت، ایران را با جنبش سبز منهدم خواهیم کرد.

حجت السلام والمسلمین سنجری گفت: آنها در 17 سفارت 700 اتاق فکر تشکیل دادند 35 هزار مقاله بر ضد نظام خریدند و باهزینه خودشان چاپ کردند و رسانه ها و شبکه های معاند را فعال کردند و ساعت ها برنامه پخش کردند و تقلب را به خرُد مردم دادند.

وی بیان کرد: در فتنه 88خواص لغزیدند و در صورتی که میدانستند اسیر هواپرستی شدند به حرف رهبر گوش ندادند و در روز عاشورا هتک حرمت کردند. مگر ما مرده باشیم امثال بی بصیرت ها اوضاع را بر رهبر انقلاب را تنگ کرده باشند.

سنجری گفت: جریان شهادت سردار سلیمانی بزرگترین رفراندوم برای همه پرسی نظام جمهوری ، 3میلیون  نفر در خطبه نماز جمعه رهبری در دی ماه 88 همه اینها رفراندوم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار