خبرهای داغ:

ازلوازم التحریر برای تحصیل تا جهزیه برای شروع زندگی در رزمایش کمک مومنانه

حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زهرا سلام الله علیها در دهه آخر ماه صفر اقدام به اهداء بسته ها و کالاهایی در غالب رزمایش کمک مومنانه در بین نیازمندان نمود.
کد خبر: ۹۲۸۴۶۸۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، با توجه به اینکه نیکوکاری و بخشش به انسان‌هایی که نیازمند کمک هستند از جمله کارهایی است که در قرآن به آن سفارش شده و آثار و پیامدهای ارزنده و مثبتی در دنیا و آخرت به دنبال دارد  و همینطور تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زهرا سلام الله علیها نجف آباد با همراهی خیرین، در دهه آخر ماه صفر اقدام به اهداء بسته ها و کالاهایی در غالب  رزمایش کمک مومنانه در بین نیازمندان نمود.

در این مرحله از رزمایش که با همراهی پایگاههای مقاومت نیز همراه بود، تعداد 180 بسته لواز م التحریر، یک سری جهزیه کامل، 400 پرس غذای گرم و 50 بسته کمک معیشتی در بین خانواده های نیازمند که از قبل مورد شناسایی قرار گرفته بودند، توزیع گردید. 

لازم بذکر است حوزه مقاومت حضرت زهرا سلام الله علیها در طرح غربالگری و مبارزه با ویروس کرونا نیز از جمله رده های برتر و فعال در این زمینه بوده است.

 ازلوازم التحریر برای تحصیل تا جهزیه برای شروع زندگی در رزمایش کمک مومنانه

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار