خبرهای داغ:

پیشتازی کانون ملی شهید بهشتی در تولید ماسک، از افتخارات آموزش و پرورش شاهرود

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در جلسه‌ای با حضور سید محمدرضا کریمی معاونت پرورشی و مدیر کانون ملی شهید بهشتی از کادر کانون و اعضای کارگاه خیاطی تولید ماسک کانون تقدیر کرد
کد خبر: ۹۲۶۵۶۶۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد موسوی، ضمن عرض تبریک ایام عید سعید غدیر خم، از اقدامات دلسوزانه کانون ملی شهید بهشتی در راه اندازی کارگاه تولید ماسک در ایام مبارزه با ویروس کرونا تشکر کرد و بر سه نکته در این خصوص تاکید داشت.
موسوی اقدام به موقع کانون در تولید ماسک را از درک صحیح شرایط مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان توسط کادر کانون شهید بهشتی عنوان کرد.
وی در ادامه به کیفیت کار و مسئولیت پذیری کارگاه تولید ماسک کانون اشاره داشت و در ادامه پیشتاز بودن کانون شهید بهشتی در امر تولید ماسک را از افتخارات آموزش و پرورش شاهرود عنوان کرد.
سید محمدرضا کریمی ضمن تقدیر از کادر کانون شهید بهشتی، اولین کانون تولید کننده ماسک در سطح استان و کشور را کانون ملی شهید بهشتی در شهرستان شاهرود معرفی کرد.
وی در ادامه کار بانوان جهادی کارگاه تولید ماسک را همانند کار بانوان در زمان جنگ در ارائه خدمات خالصانه به رزمندگان و مردم عنوان کرد.
کریمی در پایان این افتخار و موفقیت را به کادر کانون ملی شهید بهشتی و گروه جهادی تولید ماسک نیز تبریک گفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار