خبرهای داغ:

۷۰ آموزگار پایه ابتدایی شاهرود محل خدمت خود را انتخاب کردند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شاهرود با اشاره به ساماندهی مجدد آموزگاران متقاضی جابجایی محل خدمت گفت: تعداد ۷۰ نفر از آموزگاران شهرستان، در ۶ پایه تحصیلی، بر اساس امتیاز، محل خدمت خویش را برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ انتخاب نمودند.
کد خبر: ۹۲۶۶۱۵۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
۷۰ آموزگار پایه ابتدایی شاهرود محل خدمت خود را انتخاب کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اصغر رضایی اعلام کرد: در اجرای مصوبه کمیته برنامه ریزی شهرستان و با هدف توسعه عدالت آموزشی و تقویت رضایت مندی همکاران، آموزگاران متقاضی جابجایی محل خدمت، در جلسه سازماندهی شرکت کردند.
وی افزود: در این جلسه که در دبستان شاهد شهدای باغ زندان برگزار گردید، طبق برنامه ریزی انجام شده، تعداد ۷۰ نفر از آموزگاران شهرستان، در ۶ پایه تحصیلی، بر اساس امتیاز، محل خدمت خویش را برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ انتخاب نمودند.
رضایی در ادامه خاطر نشان کرد: سازماندهی کلی نیرو‌ها در دوره ابتدایی، در سال تحصیلی گذشته انجام شده است که طبق روال معمول، برای سه سال تحصیلی متوالی، مد نظر می‌باشد.
معاون آموزش ابتدای آموزش و پرورش شاهرود در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران جلسه سازماندهی، با اشاره به محدودیت زمانی تا شروع سال تحصیلی آینده، بر لزوم تسریع در روند تخصیص نیرو و صدور ابلاغ و برنامه ریزی عاجل برای فعالیت‌های پروژه مهر و بازگشایی مدارس، تاکید نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار