خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)اصفهان:

شهید خرازی در حفظ ‌بیت‌المال و شهید کاظمی در دشمن‌ستیزی‌ صاحب مکتب و سیره بودند‌

فرمانده سپاه حضرت صاحب المان (عج) در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ سپاه استان گفت: هرکدام از فرماندهان ما صاحب یک مکتب و سیره هستند؛ شهید خرازی در حفظ و اهمیت بیت المال ، شهید کاظمی در دشمن ستیزی؛ شهید ردانی در معنویت هر کدام صاحب یک مکتب و سیره بودند.
کد خبر: ۹۲۵۰۵۵۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶

فرمانده سپاه حضرت صاحب المان (عج) در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ سپاه استان گفت: هرکدام  فرماندهان ما صاحب یک مکتب و سیره هستند؛ شهید خرازی در حفظ و اهمیت بیت المال ، شهید کاظمی در دشمن ستیزی؛ شهید ردانی در معنویت هر کدام صاحب یک مکتب و سیره بودند.
سردار فدا با بیان اینکه سرهنگ حاج حسین عابدینی همرزم شهید کاظمی و بسیاری از شهدای لشکر 8 نجف اشرف بود گفت: حاج حسیین عابدینی در عشق و علاقه به کار صاحب روش و سبک بود.
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان خاطر نشان کرد : سرهنگ عابدینی اهمیت زیادی به نماز اول وقت، برنامه های اعتقادی و معنوی در سازمان می داد و همیشه از این برنامه ها حمایت می کرد.
سردار فدا با آرزوی شهادت برای حاج حسین عابدینی گفت: سرهنگ عابدینی عاشق شهادت است و بعد از چهل سال خدمت صادقانه دوست داشت در این لباس به رفقای شهیدش همچون حاج احمد کاظمی و شهدای لشکر 8 برسد و از اینکه هنوز شهادت نصیبش نشده ناراحت است.
سردار فدا با بیان اینکه حاج حسین عابدینی اهمیت زیادی به بیت المال می داد تاکید کرد: ما باید مانند مقام معظم رهبری(حفظه الله) را که علی رغم حجم کار زیاد یک لحظه از شرع مقدس اسلام غفلت ندارند الگو و اسوه بدانیم و از بیت المال مراقبت کنیم .
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به انتصاب سرهنگ عمو مهدی به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه استان گفت: سرهنگ عمو مهدی یک نیروی جوان مدیر و کارآمد است که در مسئولیت های خود در نواحی شاهین شهر ، امام رضا، و کاشان موفق عمل کردند و خوش درخشیدند.
در ادامه سرهنگ عمو مهدی ضمن تشکر از اعتماد سردار فدا برای محول کردن این مسئولیت گفت: از خدا می خواهم که مدیون خون شهدا در این مسئولیت نباشم.
سرهنگ عمو مهدی گفت: خدا را سپاسگزاریم که در لباس شهدا خدمت می کنیم و انشالله با توکل بر خدا و توسل به 14 معصوم گام های بلندی برای اعتلای هرچه بیشتر سپاه و بسیج استان برداریم.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان گفت: اگر چه دشمنان  امروز انقلاب از گذشته بسیار ضعیف تر شده اند اما فضای دشمنی به مراتب پیچیده تر و مرموز تر از گذشته شده اما سپاه پاسداران با اعتماد و اتکای مردم و بسیج کمر دشمنان اسلام را به خاک خواهند مالید.
سرهنگ عموم مهدی در پایان گفت: مهم نیست در کجا باشیم و چه عنوانی داشته باشیم اما مهم است که این امانت الهی که خون هزاران شهید به پای آن ریخته شده به مقصد اصلی خود که همان تشکیل تمدن اسلامی و در نهایت ظهور و حکومت جهانی حضرت ولی عصر ارواحنا فدا است برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار