خبرهای داغ:

اقدامات اوقاف در حمایت از حوزه‌های علمیه قابل‌تقدیر است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: حوزه‌های علمیه نقش بسزایی در توسعه و ترویج مسائل دینی دارند و اقدامات اوقاف در حمایت از حوزه‌های علمیه قابل‌تقدیر است و از ریاست سازمان اوقاف به دلیل این اقدامات تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۹۱۹۰۱۳۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
اقدامات اوقاف در حمایت از حوزه‌های علمیه قابل‌تقدیر استبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در دیدار با مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه، مجموعه‌ای فعال، پویا و بانشاط است و اقدامات مفید و مؤثری در زمینه‌های مختلف ازجمله حمایت از حوزه‌های علمیه انجام می‌دهد.
وی افزود: ایجاد موقوفات جدید با نیات منطبق بر نیاز روز جامعه یکی از اقدامات مؤثر اوقاف است و باید افزایش‌یافته و واقفین به سمت ایجاد این قبیل موقوفات هدایت شوند.
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان یکی از اقدامات مهم اوقاف را تلاش در جهت به‌روزرسانی اجاره‌بهای موقوفات عنوان کرد و افزود: مستاجرین موقوفات باید در نظر داشته باشند تا اجاره‌بهای موقوفات را به نرخ عادلانه روز و به‌موقع پرداخت کنند تا زمینه اجرای دقیق نیات واقفین خیراندیش فراهم گردد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم علما و حوزه‌های علمیه استان سمنان از حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین تدینی به‌عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خوشحال هستند و اظهار امید و اظهار رضایت می‌کنند./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار