بهرامیان در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران خواستار گسترش همکاری سازمان بسیج حقوق دانان با نهادهای حقوقی و قضایی این استان شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۴۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

گسترش همکاری سازمان بسیج حقوق دانان با نهادهای حقوقی و قضایی استان مازندرانبه گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان کشور صبح امروز در حاشیه بازدید از ردههای استانی سازمان بسیج حقوق دانان در استان مازنداران با سید یونس حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب این استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دادستان عمومی و انقلاب ساری با اشاره به جایگاه بسیج و نیروهای بسیجی و تقدیر از عملکرد چشم گیر بسیجیان در عرصه‌های مختلف حقوقی و قضایی تصریح کرد: رسالت ترویج فرهنگ قانون مداری و آگاهی حقوقی در بین قشرهای مختلف مردم بر عهده بسیج و نیروهای حقوق دان بسیجی است.

بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان کشور نیز در این دیدار با اشاره به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای احیای حقوق عامه و ترویج فرهنگ قانون مداری از آمادگی سازمان متبوعش و فعال شدن شبکه نخبگان حقوقی و قضایی کشور برای گسترش هر چه بیشتر همکاریها با نهادهای حقوقی و قضایی در استان مازندران و نیز دیگر استانها سخن گفت.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات