بیانیه انجمن حقوق بین‌الملل سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور در پی انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان

انجمن حقوق بین‌الملل سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور در پی انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۰۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ

اقدام تروریستی در شهادت و مجروحیت جمع زیادی از هموطنان عزیزمان که عاشقانه‌ترین لحظه‌های زندگی خویش را در مسیر گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار علمدار شهیدان مدافع حرم ، شهید سلیمانی «رضوان الله علیه »سپری می‌نمودند موجبات تاسف و تاثر همه انسان‌های آزادی‌خواه دنیا شد.


اقدام تروریستی در عصر سیزدهم دی ماه ۱۴۰۲ بار دیگر به جهانیان یادآور شد که جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم در دنیاست که بیش از ۱۷ هزار شهید ترور را تقدیم آرمان‌های گران سنگ اسلام ناب محمدی (ص) نموده است.


بر کسی پوشیده نیست که تروریسم در منطقه غرب آسیا با حمایت‌های مستقیم و غیر مستقیم آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی افزایش یافته است و کتمان یا عدم آن مسئولیت بین المللی این دولت‌ها را که حامیان اصلی تروریسم در دنیا هستند ،ذره‌ای نخواهد کاست. آنان که به گمان خود با حذف سردار سلیمانی راه را برای جنایت‌ها و چپاول در منطقه ما فراخ می‌دیدند چه زود دریافتند که راه شهید سلیمانی بیش از گذشته و زنده‌تر از هر زمان دیگریست.


انجمن حقوق بین‌الملل سازمان بسیج حقوقدانان کشور ضمن محکوم نمودن این اقدام شنیع و ضد انسانی تروریستی همدردی با بازماندگان شهدای گرانقدر و طلب عافیت برای مجروحین این حادثه را مسئلت می نماید.

کمیته مقاومت - انجمن حقوق بین‌الملل سازمان بسیج حقوقدانان کشور

ارسال نظرات