بهرامیان در مراسم معارفه مسئول کانون بسیج وزارت دادگستری:
مسئول سازمان بسیج حقوق دانان گفت: برنامه ارتقای کانون‌های زیرمجموعه در ساختار را در قالب ایجاد یک مرکز در دستورکار قرار دادیم که انشالله تا هفته بسیج آئین آن را افتتاح می‌کنیم.
کد خبر: ۹۱۷۹۵۲۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

ارتقای کانون‌های زیرمجموعه بسیج حقوق دانان در قالب ایجاد یک مرکزبه گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ صبح امروز مراسم معارفه مسئول کانون بسیج وزارت دادگستری با حضور مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان، مهدوی معاون منابع انسانی و دیگر معاونان وزارت دادگستری در محل سالن اجتماعات این وزارتخانه برگزار شد.

بهرامیان در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: تمدن نوین اسلامی در منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری که در بیانیه مهم گام دوم انقلاب بدان اشاره شده است ماموریت بسیج را در این برهه زمانی سنگین‌تر و مهمتر تبیین می‌کند.

وی اظهار کرد: نقش تحولی بسیج تخصصی با کمک همه عناصر بسیج اعم از تخصصی و غیر تخصصی به عنوان یک فرآیند کامل و سازنده می‌تواند رویکردی نو و تحول گرایانه با چاشنی روحیه انقلابی و جهادی ایجاد کند تا به افزایش کارآمدسازی، رضایتمندی، پیشرقت و توسعه کشور بینجامد.

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان در پایان با بیان اینکه انشالله آقای رشیدی اقدم بتواند در بسیج وزارت دادگستری منشا اثر باشد، گفت: ما برنامه‌های متعددی از جمله برنامه‌های پژوهشی تخصصی مثل رویکرد شناسی مباحث بین المللی، اقتصادی، فرهنگی و بصیرتی را مورد توجه قرار دادیم که ضمن اهتمام بر آنها برنامه ارتقای کانون‌های زیرمجموعه در ساختار را در قالب ایجاد یک مرکز در دستورکار قرار دادیم که انشالله تا هفته بسیج آن را افتتاح می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات