خبرهای داغ:
رئیس پلیس فتا شهرستان فلاورجان:

کسب آگاهی و توانایی لازم برای در امان ماندن از آسیب‌های فضای مجازی الزامی است

رئیس پلیس فتا شهرستان فلاورجان گفت: سواد رسانه همان درک مبتنی بر مهارت تشخیص رسانه های مختلف است و علاوه بر این‌که باید از آسیب های رسانه ای در مصون باشیم دانش، آگاهی و توانایی لازم برای رفع نیازهای خود را در این حوزه کسب کنیم .
کد خبر: ۹۱۶۶۷۹۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، نخستین همایش هم افزایی رسانه‌ای و فضای مجازی شهرستان فلاورجان با حضور مدیران فضای مجازی و گروههای شهرستان فلاورجان و همچنین اساتید فضای مجازی و رسانه و مسئولان در شهرداری کلیشاد و سودرجان برگزار شد .‌

سرهنگ مصطفی پیرمرادیان در گفتگو با خبر گزاری بسیج گفت: سواد رسانه همان درک مبتنی بر مهارت تشخیص رسانه های مختلف است و علاوه بر این‌که باید از آسیب های رسانه ای در مصون باشیم دانش، آگاهی و توانایی لازم برای رفع نیازهای خود را در این حوزه کسب کنیم .

رئیس پلیس فتا شهرستان فلاورجان در ادامه افزود: زمانی که افراد توانایی لازم را بدست آوردند قابلیت تطبیق و مقایسه رسانه را پیدا کرده و  حقیقت و دروغ رو نیز تشخیص می دهند .

وی با اشاره به هم افزایی مردم و مسئولان اظهار کرد : آشنایی مختصر با خطوط مختلف رسانه ها و همچنین استفاده از توانایی و دانش همدیگر هدف برگزاری این همایش است. همچنین همگرایی افراد جامعه اعم از آموزش پرورش، دانشگاهها و ارگان های مختلف را از عناصر لازم برای سواد رسانه برشمرد .

 پیر مرادیان در پایان بیان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری این فضا هم فرصت های خوب و فراوانی دارد هم دارای آسیب و تهدیدهایی است که با استفاده از سواد رسانه و الگوهای اسلامی نسبت به فضای مجازی یک دید عاقلانه داشته باشیم ‌. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار