خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

حماسه 9 دی پشتیبانی ملت ایران از نظام را به همه جهانیان نشان داد

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: حماسه 9 دی پشتیبانی ملت ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همه جهانیان نشان داد و موجب شادی و سرور دوستان و سرشکستگی و نا امیدی و خشم دشمنان شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۶۷۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

حماسه 9 دی پشتیبانی ملت ایران از نظام را به همه جهانیان نشان دادسرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: روز 9 دی روز تجدید پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب اسلامی و روز نا امیدی فتنه‌گران است و ما باید این روز را زنده نگه داریم تا دشمنان و فتنه‌گران بدانند که اگر دوباره بخواهند در آتش فتنه و نفاق بدمند با سیلی مردم ایران مواجه خواهند شد.

وی افزود: هدف دشمنان از ایجاد فتنه در سال 88 به خیال خام خودشان نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و با بهانه تقلب در انتخابات به خیابان‌ها ریختند، مردم هم که گمان می‌کردند واقعاً هدف آنان از به خیابان آمدن مطالبات انتخاباتی است سکوت کردند اما وقتی در نهایت امر در عاشورای 88 مردم دیدند که آنان اصل نظام را هدف گرفته‌اند و هدف آنان مبارزه با امام حسین(ع) و نهضت حسینی است و انتخابات را بهانه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم خود قرار داده‌اند در مقابل آنان ایستادند و فتنه آنها را در هم پیچیدند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: حماسه آفرین اصلی در 9 دی ماه سال 88 مردم عزیز ایران بودند که با حضور به موقع و با بصیرت خود مثل همیشه دشمنان را نا امید کردند و فتنه‌ای که با اتحاد شوم منافقان و دشمنان قسم خورده کشورمان به وجود آمده بود را خنثی و نابود کردند.

وی گفت: لازمه جلوگیری از به وجود آمدن جریاناتی چون فتنه 88 افزایش آگاهی و بصیرت مردم است و اینکه مردم بدانند صحنه گردانان اصلی این جریانات چه افراد و گروه‌هایی هستند چراکه اگر مردم می‌دانستند فتنه 88 توسط عوامل استکبار و صهیونیست‌ها و منافقین و سلطنت طلب‌ها به وجود آمده و اداره می‌شود خیلی زودتر به میدان می‌آمدند و طومارشان را در هم می‌پیچیدند.

برزگر بیان داشت: نقش بسیج در مهار و مبارزه با نفوذ و بازگشت عناصر کودتای 88 به مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور بسیار برجسته و قابل تقدیر بود و بسیجیان بصیر و آگاه و شجاع با حضور خود توطئه دشمن راخنثی کردند و از بروز و قدرت‌گیری مجدد چنین جریاناتی جلوگیری کردند.

وی ابراز داشت: حماسه 9 دی پشتیبانی ملت ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همه جهانیان نشان داد و موجب شادی و سرور دوستان و سرشکستگی و نا امیدی و خشم دشمنان شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: هرچند کشور ما در این ماجرا ضررهای مادی و معنوی بسیاری متحمل شد اما پایان شیرین و غرورآفرین و عزت بخشی برای کشورمان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات