خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: نهم دی ماه 88 روز تجلی قدرت الهی، روز بصیرت، حماسه و تجدید بیعت با آرمان‌های والای اسلامی ـ ایرانی امتی بیدار، هوشیار، دشمن شناس و وقت شناس همراه باولایت و امامت بود.
کد خبر: ۹۰۹۴۰۸۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳

9 دی روز تجلی قدرت الهی و تجدید بیعت با آرمان‌های والای اسلامی ـ ایرانیسرهنگ مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان، در آستانه حماسه عظیم نهم دی ماه، با اشاره به سخنان مقام عظمای ولایت که فرمودند «مسئله فتنع و فتنه گران خط قرمز انقلاب است»، بیان داشت: حماسه حضور نهم دی 88 فرازی از دفتر پر افتخار و به یاد ماندنی تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: نهم دی ماه 88 روز تجلی قدرت الهی، روز بصیرت، حماسه و تجدید بیعت با آرمان‌های والای اسلامی ـ ایرانی امتی بیدار، هوشیار، دشمن شناس و وقت شناس همراه باولایت و امامت بود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه به طور قطع آن فتنه خط قرمز انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، افزود: همه می‌دانیم که نظام سلطه و صهیونیسم جهانی، در ادامه دشمنی‌های ناجوانمردانه و جنایتکارانه خود با ملت بزرگ ایران، به دنبال آن بود که در سال 88 با سوار شدن بر اراده برخی خواص بی‌بصیرت داخلی و به کارگیری امپراطوری رسانه‌ای خود، به بهانه واهی تقلب در انتخابات، ایران را به نابودی بکشانند.

وی تصریح کرد: در آن روزها برخی عناصر داخلی فریب خورده و غرب‌گرا هشت ماه فتنه بزرگی را در مقابله با نظام و ارزش‌های اسلام و انقلاب به راه انداختند و خسارت های جبران ناپذیری را به نظام تحمیل کردند.

سیاهوشی عنوان کرد: فعالیت دفاتر ویژه آمریکا در کشورهای مختلف، برنامه‌ریزی اطلاعاتی و عملیاتی 17 سفارتخانه خارجی و تمرکز صدها اتاق فکر علیه ایران اسلامی هزینه‌های سنگینی را بر ملت ما تحمیل کرد.

وی در ادامه گفت: در آن حوادث تلخ، طبقه اشراف سیاسی، خسته شدگان از مبارزه و جهاد، پشیمانان از انقلابیگری وخط امام، دلدادگان به امریکا و غرب که طعم قدرت و ثروت آنان را مست کرده بود، علیه کیان، حیثیت و ارزش های ملت و نظام دست به شورش و اردوکشی خیابانی زدند تا ادعای باطل خویش را به زور قانون گریزی به اثبات برسانند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: بی‌بصیرتان غافل از آن بودند که خداوند وعده یاری مؤمنان را اداده و به با هدایت‌های مدبرانه رهبر هوشمند و حکیم انقلاب در نهم دی ما حماسه عظیم حصور مردمی در حمایت از اسلام و انقلاب شکل گرفت.

وی تأکید کرد: به اذعان صاحب نظران منصف اگر نبود تیزبینی، درایت و هدایت حیدرگونه حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و جانفشانی فرزندان بسیجی این ملت، فتنه گران نظام را به پرتگاه می‌کشاندند و اگر نبود روشنگری همراه با حلم رهبر انقلاب بسیاری از مردم در گردباد فتنه در تشخیص حق و باطل دچار اشتباه می‌شدند.

سیاهوشی به دستاوردهای حماسه عظیم نهم دی ماه هم اشاره کرد و افزود: استحکام رابطه امامت و امت، برجسته شدن جایگاه ولایت فقیه، یأس و ناامیدی دشمن، کنار رفتن نقاب از چهره خواص بی‌بصیرت، عمیق شدن نفرت عمومی از آمریکا، انگلیس و عوامل دست نشانده آنان، رویش‌ها و ریزش‌ها و پشتوانه‌سازی برای انقلاب تنها بخشی از دستاوردهای حماسه بزرگ نهم دی ماه 88 محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: راه مصون ماندن از فتنه توکل بر خداوند متعال، رعایت تقوای الهی، حرکت در مسیر نورانی ولایت، بصیرت و عمل به اندازه و به هنگام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات