خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان خبر داد

برگزاری بیش از 12 هزار عنوان برنامه طی دهه فجر در همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: 50 سرفصل برنامه در قالب بیش از 12 هزار عنوان در دهه فجر امسال اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۳۳۳۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

برگزاری بیش از 12 هزار عنوان برنامه طی دهه فجر در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در ستاد بزرگداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: از ابتدای خلقت  تاکنون هر جا مقابله  جبهه حق و باطل و توحید و طاغوت رخ داده است توفیقاتی نصیب جبهه حق شده است.

وی با بیان اینکه در آیات و روایات متعدد نصرت‌های الهی که توفیق جبهه حق شده با ایام الله شناخته می‌شوند، افزود: چه در زمان حکومت 10 ساله پیامبر اکرم(ص) که کفار بیش از 80 جنگ را بر مسلمین تحمیل کردند و چه در عمر 40 ساله انقلاب اسلامی فتنه‌ها و فراز و نشیب‌های بسیاری را مسلمانان پشت سر گذاشته‌اند که یکی از آنها فتنه 88 است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه در حماسه 9 دی مردم ایران جواب فتنه‌گران را دادند، گفت: در این روز بزرگ مردم به برکت تبیین و هوشمندی رهبری معظم انقلاب  وارد میدان شدند و این حماسه بزرگ را رقم زدند.

وی با بیان اینکه اگر چه در حماسه 9 دی ما مدیران پشت سر مردم بودیم، ابراز کرد: امروز همه ما باید در کنار مردم در مراسم بزرگداشت 9 دی قدم برداریم و این روز را گرامی بداریم.

دشتکی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی برای جهان امروز یک پدیده منحصر به فرد است و تبدیل به دردانه جهان شده است، عنوان کرد: در میان این همه هجمه‌های متعدد که علیه انقلاب اسلامی در حال انجام است به دلیل تلالو انقلاب در جهان و فتح قله‌های حق و حقانیت است.

وی درباره لزوم گرامیداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی نیز افزود: ما به عنوان مسئول کمیته قرآن و عترت و تشکل‌های مردمی برنامه‌ریزی‌های خود را از ابتدای سال آغاز کرده و توانستیم محتوای مناسبی برای شبکه تبلیغ استان تولید کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اعلام اینکه برنامه‌های ما از دی ‌ماه آغاز شده و تا 10 بهمن ماه به مدت 40 روز به اوج خود می‌رسد، گفت: 50 سرفصل برنامه در قالب بیش از 12 هزار عنوان در دهه فجر امسال اجرا می‌شود.

 وی تصریح کرد: ضمن برگزاری جلسات تبیینی و گفتمان های متعدد، 350 ستاد فرهنگی در روستاها شکل گرفته هزار مُبلغ نیز در ایام الله دهه فجر به مناطق مختلف استان اعزام شده و از نخبگان موثر در پیروزی انقلاب اسلامی نیز در این روزها تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات