خبرهای داغ:
معاون فرماندار اسدآباد:

نباید از معرفی برکات انقلاب غافل بمانیم

معاون فرماندار اسدآباد با اشاره به قدرت بالای اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها در انتقال برکات انقلاب به عموم مردم گفت: هرچند در شرایط کنونی کاستی‌هایی در سطح اقتصادی گریبان‌گیر مردم شده است اما این مساله نباید باعث شود از معرفی برکات انقلاب غافل بمانیم.
کد خبر: ۹۰۹۰۹۰۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸

نباید از معرفی برکات انقلاب غافل بمانیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، یزدان آزرمی در شورای اطلاع رسانی دهه فجر اظهار داشت: از اصحاب رسانه انتظارداریم در ایام پیروزی انقلاب دستاوردهای 40ساله انقلاب را در رسانه‌های خود معرفی کنند.

وی با اشاره به قدرت بالای اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها در انتقال برکات انقلاب به عموم مردم بیان کرد: هرچند در شرایط کنونی کاستی‌هایی در سطح اقتصادی گریبان‌گیر مردم شده است اما این مساله نباید باعث شود از معرفی برکات انقلاب غافل بمانیم.

معاون فرماندار اسدآباد افزود: انتقاد اگر منصفانه باشد، می‌تواند از بار مشکلات کاسته و کمک بزرگی برای برداشتن گام‌های روبه جلو باشد و این وظیفه رسانه‌های شهر است که با موشکافی خود کمک حال مسئولین در حل مشکلات باشند.

وی گفت: ضروری است روابط عمومی فرمانداری نسبت به ساماندهی خبرنگاران شهر اقدام کرده تا بتوانیم از ظرفیت‌های این قشر بهره‌مند شویم.

آزرمی خطاب به مسئولین روابط عمومی ادارات نیز گفت: اگر شما از قافله فضای مجازی دور بمانید خیلی زود در انجام وظایف شکست خواهید خورد چراکه ارتباطات امروز بر پایه فضای مجازی بنا شده است.

مسئول روابط عمومی فرمانداری نیز در این نشست گفت: این جلسه اولین نشست شورای اطلاع رسانی است که از تعدادی خبرنگار و مسئول روابط عمومی ادارات دعوت شده و در جلسات بعد از سایر خبرنگاران؛ مسئولین روابط عمومی و مدیران کانال‌های مهم نیز دعوت به عمل خواهیم آورد.

جمور ادامه داد: ارتقای سطح روابط عمومی، برگزاری تورهای بازدید با حضور خبرنگاران و استفاده هدفمند از مناسبت‌ها از مهمترین اهداف تشکیل این شورا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات