دیدار سردار رزمجو با نمایندگان استان بوشهر در مجلس

فرمانده سپاه امام صادق (ع) در نشستی صمیمی با نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به گفتگو درباره تمهیدات برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر و بررسی روند فعالیّت های سازندگی در این استان پرداخت.
کد خبر: ۹۰۸۹۸۶۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در بخش نخست این دیدار که به میزبانی سپاه امام صادق(ع) صورت گرفت به بررسی راهکارهای گسترش تعامل و همکاری در هرچه باشکوهتر برگزار کردن کنگره بزرگداشت سرداران و بیش از 2000 شهید استان بوشهر اختصاص داشت.

سردار رزمجو با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت و نقش آن در تعالی جامعه و تحقق آرمان های اسلامی، انسانی و انقلابی و همچنین تأثیر آن در دستیابی به پیروزی و موفقیت، به عزم استانی در برگزاری کنگره بزرگ پاسداشت سرداران و بیش از 2000 شهید استان در سال آینده اشاره کرد و خواستار همکاری همه بخش ها و مساعدت و همکاری آنان به ویژه نمایندگان استان در مجلس محترم شورای اسلامی شد.

دیدار سردار رزمجو با نمایندگان استان بوشهر در مجلس 

آقایان سیدکمال الدین شهریاری، محمدباقر سعادت و حجت الاسلام عبدالحمید خدری نیز طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل چنین نشستی به میزبانی سپاه امام صادق(ع) و تشکر و قدردانی از فعالیت ها و تلاش های جهادی و مؤثر این مجموعه در سازندگی، عمران و آبادانی استان، آمادگی خود را برای فراهم ساختن تسهیلات لازم و کمک به برداشتن مشکلات و موانع در مسیر این اقدامات جهادی و انقلابی، تأکید کرده و گفتند برای آن که کنگره پاسداشت سرداران و شهدای استان به شایستگی هر چه تمام تر و آن گونه که در شأن مردم دریادل، قهرمان و شهید پرور این استان است، برگزار شود، اراده جدی و آمادگی کامل برای هر گونه همکاری را دارند.

بخش دوم این نشست صمیمی که نمایندگان بوشهر، گناوه و دیلم، دشتستان، دشتی و تنگستان حضور داشتند، سردار رزمجو طی سخنانی ضمن خیرمقدم، خدمت به مردم و تلاش برای عمران و سازندگی را نوعی جهاد و عبادت توصیف کرد و بر ضرورت تلاش و کوشش همه بخش ها برای توسعه، عمران و آبادانی و محرومیت زدایی از مردم عزیز و شریف استان بوشهر تأکید کرد.

دیدار سردار رزمجو با نمایندگان استان بوشهر در مجلس

فرمانده سپاه امام صادق(ع) در ادامه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات واحد بسیج سازندگی سپاه استان در اجرای طرح های سازندگی و محرومیت زدایی ارائه داد.

در این دیدار سردار علی رزمجو فرمانده سپاه استان، سرهنگ انبارکی معاون هماهنگ کننده، سرهنگ غریبی مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه استان،سرهنگ عباسی فر مسئول بسیج سازندگی سپاه استان و آقایان شهریاری، سعادت و خدری به عنوان نمایندگان مردم دشتی و تنگستان، دشتستان، بوشهر، گناوه و دیلم حضور داشتند.

دیدار سردار رزمجو با نمایندگان استان بوشهر در مجلس

گفتنی است که خانم سکینه الماسی نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه به دلیل مسافرت در این نشست حضور نداشت.

ارسال نظرات