رزمایش دعوت حضور در کنگان برگزار شد

رزمایش دعوت حضور با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان و جمعی از فرماندهان، مدیران و بسیجیان رده‌های مقاومت این شهرستان در حسینیه عاشقان ثارالله کنگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۲۷۳
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این آیین گفت: آن چه که امروز در انقلاب اسلامی بر خلاف دنیای مدرن امروز وجود دارد این است که قرار نیست حاکمیت در جمع محدودی از افراد خلاصه شود بلکه این مردم هستند که برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند.

رزمایش دعوت حضور در کنگان برگزار شد

دکتر عبدالرحیم افروغ اظهار کرد: یک وجه از منشور حرکت امام خمینی (ره)، چنگ زدن به حبل الله بود و امام، این ریسمان را ریسمانی محکم می‌دانست امّا امام یک وجه دیگر هم داشت و آن حبل الناس بود بر همین اساس، امام پس از ورود به کشور در بهشت زهرا به صراحت اعلام کردند که من به پشتوانه این مردم، دولت تشکیل می‌دهم.
وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) بار اصلی انقلاب اسلامی را بر عهده مردم گذاشت و در واقع وقتی مردم به خیابان ریختند و بر پشت بام‌ها، الله اکبر گفتند حکومت نظامی شکسته شد و انقلاب اسلامی پیروز شد و وقتی همین مردم در جبهه‌ها حضور پیدا کردند توانستیم در این عرصه نیز به موفقیّت برسیم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ملّت‌های مختلف، سالیان متمادی آرزو داشتند که در صحنه معادلات اجتماعی حضور داشته باشند و این مسئله مهم، محقق نشده بود امّا پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب، نوع دیگری از حکومت را مطرح کرد و آن حکومتی بود که مردم در آن، صاحب اختیار باشند.

رزمایش دعوت حضور در کنگان برگزار شد

این هادی سیاسی در ادامه به انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و گفت: امروز همه ما بر اساس تفکر امامین انقلاب اسلامی مسئول هستیم تا فضای حضور مردم را در صحنه اجتماع فراهم کنیم چرا که حضور حداکثری در انتخابات، موضوعی مهم برای انقلاب اسلامی به حساب می‌آید.

رزمایش دعوت حضور در کنگان برگزار شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر اظهار کرد: کسانی که دنبال این هستند که مردم در انتخابات شرکت نکنند در واقع دنبال دیکتاتوری هستند چرا که در این صورت، به ندرت، عده کمی از مردم در این زمینه تصمیم می‌گیرند و بعد‌ها این عده به عده‌ای خاص و در نهایت به خاندانی خاص ختم می‌شود که برای همه تصمیم می‌گیرند.
دکتر افروغ تصریح کرد: امروز یکی از برنامه‌های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی این است که به مجموعه‌های هویّت‌ساز و مشروعیّت‌ساز انقلاب اسلامی حمله کنند لذا بر همین اساس، تصمیم دارند بر روی مجلس خبرگان رهبری تمرکز کنند تا رهبری جامعه را از مشروعیّت بیندازند لذا لازم است آگاه باشیم که نوک پیکان حملات دشمن، لزوماً مجلس شورای اسلامی نیست.
وی یادآور شد: اگر در دوران هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان ما در جبهه‌ها در خون خود غلطیدند تا از انقلاب اسلامی دفاع کنند امروز نیز ما وظیفه داریم با شرکت در انتخابات، از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن دفاع کنیم.
افروغ تأکید کرد: امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک نظام مستقل در دنیا، جایگاهی ویژه دارد به طوری که اگرچه مسائل و مشکلات مختلفی در کشور وجود دارد امّا به برکت این انقلاب، اتفاقات خوبی هم در کشور رقم خورده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات