به همت بسیج دانش آموزی شهرستان گناوه طرح هر افطار به یاد یک شهید در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۵۳۶
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

 

برگزاری افطار به یاد یک شهید در گناوه

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، فرمانده بسیج دانش آموزی قدس گناوه با اشاره به اینکه یکی از راهبر‌های اساسی انقلاب اسلامی گرامی داشت یاد شهدا است، گفت: رهبر انقلاب می‌فرمایند «دشمن سعی کرد با جنگ نظامی انقلاب را شکست دهد، اما وقتی قدرت و توان جمهوری اسلامی را دید جنگ نظامی را متوقف کرد و به جنگ فرهنگی و نرم روی آورد».
سرهنگ پاسدارسید محسن به بین با بیان اینکه شهدا با خونشان اسلام را زنده کردند، تاکید کرد: باید با جان و دل در زنده نگه داشتن یاد و خاطرشان در میدان باشیم.

وی افزود در همین راستا در طول ماه مبارک رمضان جهت نشر و ترویج فرهنگ شهدا نیزانجام تولید محتوا به یاد و خاطره شهدای شهرستان گناوه در حال انجام است‌
به بین اضافه نمود: با تولید محتوای روزانه، دعای هر روز ماه مبارک رمضان به نیت یک شهید به همراه جملاتی از وصیت نامه شهدا ساعاتی قبل از افطار روزانه بنام یک شهید در فضای مجازی نشر می‌یاید.

وی بیان داشت : این اقدام زیبا در راستای پاسداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان گناوه توسط گروه مجازی بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی انجام  می‌شود.
به بین همچنین  ادامه داد : دعای روزانه ماه مبارک رمضان را هر روز به یاد یک شهید شهرستان گناوه تولید و در بنرهای زیبا طراحی و در فضای مجازی به صورت گسترده انتشار داده می‌شود.

ارسال نظرات