استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر گفت: این کنگره امسال با شکوه هرچه تمامتر برگزار می‌شود که تولید آثار و برنامه هنری، فرهنگی از جمله فیلم سینمایی باید مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۳۸۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر با تبریک ماه مبارک رمضان بر استفاده از این فرصت برای رشد و کمال تاکید کرد و اظهار داشت: شهدا با جانفشانی و ایثارگری ضمن ایجاد اقتدار و صلابت ایران اسلامی، امنیت و آسایش در ابعاد گوناگون به ارمغان آورده است.

وی، با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر بیان کرد: این کنگره امسال برگزار می‌شود که برای هرچه باشکوه برگزار شدن آن از هیچ کوششی نباید فروگذاری شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در برگزاری کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر خاطر نشان کرد: این کنگره در راستای معرفی حماسه آفرینی رزمندگان و شهدای والامقام، پیشینه تاریخی ایثار و فداکاری رزمندگان و ارزش‌های دفاع مقدس با شکوه هر چه تمامتر برگزار می‌شود.

گراوند بر تاکید بر بهره جستن از منابع داخلی کمیته‌های 20 گانه کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر تصریح کرد: در راستای تسریع اجرای برنامه‌های تدوین شده این کنگره، باید گام به گام طرح‌ها اجراء تا بر اساس برنامه زمان‌بندی با شکوه خاصی برگزار شود.

وی، ماموریت‌های کمیته‌های یاد شده را  مورد اشاره قرار داد و بیان کرد:تولید آثار  و برنامه هنری، فرهنگی از جمله فیلم سینمایی باید در کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار بوشهر، استفاده از فرصت‌ها و قابلیت‌های ادارات در برگزاری و تولید برنامه‌ها کنگره یاد شده را مورد تاکید قرار دادو تصریح کرد:کارگروه تخصصی صدا و سیما، حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برنامه‌ریزی در تولید فیلم سینمایی، سریال‌ها و دیگر برنامه‌های هنری در خور شان شهدای والامقام و مردم ایثارگر استان بوشهر تشکیل شود.

گراوند افزود: برای تولید برنامه‌های هنری و فرهنگی از جمله فیلم سینمایی در وصف شهدای استان بوشهر، نشستی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی صرف تولید برنامه فرهنگی صداوسیما می‌شود افزود: بخشی از این اعتبارات دستگاه‌های اجرایی در راستای تولید برنامه‌های فاخر کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر  تخصیص داده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات