جلسه کمیته فضاسازی و تبلیغات کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر در دفتر فرماندهی سپاه امام صادق (ع) این استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۷۲۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

جلسه کمیته تبلیغات کنگره شهدای استان بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این جلسه، شأن و منزلت شهدا را از بالاترین ارزش ها توصیف کرد و گفت: کنگره شهدای استان که بنا است در سال آینده برگزار شود به هیچ نهاد و ارگان و مجموعه خاصی متعلق و وابسته نیست بلکه یک اقدام ارزشمند جمع ی با مشارکت همگانی و همراهی همه بخش ها، نهادها و ارگان ها خواهد بود.

وی با بیان این که اگر مشارکت همگانی در برپایی کنگره شکل بگیرد، پاسداشتی شایسته تر را شاهد خواهیم بود، افزود: نصب نمادهای کنگره بایستی بطور یکسان و با کیفیت عالی در همه شهرستانهای استان بوشهر  نصب شود، چرا که حضور شهدا مایه ی سر افرازی و عزت هستند و باید همیشه در معرض دید مردم قرار گیرد.

سرهنگ علی رضا غریبی مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش­ های دفاع مقدس سپاه امام صادق (ع) در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته و سازماندهی شده برای هرچه بهتر و باشکوه ­تر برگزار شدن کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان ارائه کرد.

در ادامه این جلسه سرگرد غلامرضا جمالی مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق (ع) نیز برنامه­ های در دست اقدام و اعتبار لازم برای اجرای هر کدام از این برنامه­ ها را اعلام کرد.

آقای امیری شهردار بوشهر با تاکید بر اهمیت این کنگره بر همکاری تنگاتنگ با این اتفاق برجسته ی استانی خبر داد .اعلام داشت با تمام  پتانسیل استان و شهرستانها در این حرکت جمعی سهیم و ان شا الله باقیات صالحاتی خواهد بود.درج تندیس و برجسته نگاری از تصویر شهدای همه ی شهرستانها در محور های پر تردد نیز یکی از پیشنهادات این کمیته بود که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

جلسه کمیته تبلیغات کنگره شهدای استان بوشهر برگزار شد

آقای نجفی مسئول بسیج رسانه افزود همه هزینه های این پیشنهادات فقط هزینه ی تولید محاسبه گردیده است.

ارسال نظرات