جانشین ناحیه سپاه دیر:

مقابله با آسیب‌های اجتماعی اولویت برنامه های سپاه دیر است

بوشهر -جانشین سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر گفت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی در اولویت برنامه سپاه و بسیج شهرستان دیر می باشد.
کد خبر: ۹۰۹۱۵۴۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سروان پاسدار سید علی حسینی نیا  در گفتگو با خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، اظهار داشت: کارگاه های آموزشی آسیب های اجتماعی و فضای مجازی در 5 شهر شهرستان دیر ویژه والدین در حال برگزاری می باشد.

وی گفت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی در اولویت برنامه سپاه و بسیج شهرستان دیر می باشد.

حسینی نیا افزود: امروز باید همه امت ایران اسلامی هوشیار باشند که دشمن شکست‌خورده در جنگ، تهاجم اقتصادی و استفاده از فضای مجازی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به تاکید موکد رهبر معظم انقلاب به آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد و طلاق خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با تاکید در خصوص آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد دارند و باید نظارت جدی در این امر صورت بگیرد لذا بسیج همواره خود را در وسط میدان رفع مشکلات نظام می‌داند و در تعامل با دستگاه‌های اجرایی تمام توانایی و امکانات خود را خرج می‌کند.

جانشین سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر در پایان خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم فرهنگ قرآنی را در خانواده خود و جامعه نهادینه کنیم، قطعاً از این آسیب‌های اجتماعی کاسته می‌شود./انتهای خبر

ارسال نظرات
آخرین اخبار