خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد

روز 13 آبان روز سیلی زدن ملت ایران به آمریکای مستکبر

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: روز 13 آبان روز سیلی زدن ملت ایران به آمریکای مستکبر است و ملت ما در 13 آبان امسال نیز با حضور خود در راهپیمایی این روز سیلی دیگری به دشمن زدند و باعث ناامیدی دشمنان ایران شدند.
کد خبر: ۹۰۷۵۰۷۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

روز 13 آبان روز سیلی زدن ملت ایران به آمریکای مستکبربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر در جلسه هدایت سیاسی کارکنان سپاه ناحیه همدان به بررسی جنایات و توطئه‌های آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: انقلاب اسلامی دست چپاولگری آمریکا از ایران را قطع کرد و همین موضوع عامل دشمنی آنها با ما است.

وی گفت: همانطور که امام راحل فرمودند روز 13 آبان روز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است چراکه روز شکست آمریکایی است که در رأس همه مستکبران است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: اسنادی که از لانه جاسوسی ایالات متحده کشف شد نشان می‌داد که آنها در صدد از بین بردن انقلاب اسلامی ایران بودند و این حرکت انقلابی دانشجویان در به تسخیر در آوردن لانه جاسوسی که مورد تأیید حضرت امام (ره) هم قرار گرفت باعث شدت گرفتن دشمنی و هجمه‌ها از سوی آمریکا به ایران شد و تحمیل جنگ هشت ساله و کودتای نوژه و ... که آخرین آنها نقض عهد آنها در برجام است و آنها در طول این چهل سال از هیچ حربه و توطئه‌ای علیه ملت ایران دریغ نکرده‌اند و به فضل الهی در همه آنها شکست خورده‌اند و در این مورد نیز پیروزی با ملت بزرگ ایران است.

وی گفت: آمریکایی‌ها خود را شاخص تروریست می‌دانند هر جا به نفعشان باشد هرچه کشتار انجام شود نادیده می‌گیرند و هرجا که به نفعشان نباشد با انگ تروریست یا حمایت از تروریست با مخالفانشان مقابله می‌کنند به عنوان مثال چون عربستان هم پیمان آنهاست و از نفت و سرمایه‌های آنها بهره‌مند می‌شوند هرچه در یمن کشتار راه بیاندازد و برای داعش سلاح بفرستد کر و کور می‌شوند و هرچه رژیم صهیونیستی از فلسطینیان قتل عام کند از آنها حمایت می کنند و تروریست نمی‌دانند و در مقابل حزب الله لبنان را گروه تروریستی معرفی می‌کنند و متأسفانه در داخل کشور نیز عده‌ای همان نگرش و توطئه‌ها را دنبال می‌کنند و خواستار پیاده کردن این نقشه‌ها هستند.

برزگر عنوان کرد: روز 13 آبان روز سیلی زدن ملت ایران به آمریکای مستکبر است و ملت ما در 13 آبان امسال نیز با حضور خود در راهپیمایی این روز سیلی دیگری به دشمن زدند و باعث ناامیدی دشمنان ایران شدند.   

انتهای پیام/

ارسال نظرات