خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

انقلاب اسلامی استکبار را مستأصل و زمین‌گیر کرده است/ امروز استکبار در حفظ موجودیت خود درمانده است

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، استکبار را مستأصل و زمین گیر کرده است، گفت: رژیم اشغالگر در شرایطی شعار «نیل تا فرات» سر می‌داد اما امروز در منطقه خود نگران نابودی خود بوده و دور خود را دیوار کشیده است.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۹۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

انقلاب اسلامی استکبار را مستأصل و زمین‌گیر کرده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه انسان بدون ایمان و پیروی از پیامبر(ص) مرده متحرک است، اظهار کرد: چنین شخصی تنها حیات حیوانی داشته و از حیات طیبه محروم است.

وی با بیان اینکه انسان در راستای رسیدن به حیات روح الله و حیات انسانی قدم در این دنیا گذاشته است، افزود: این مهم تنها در تبعیت مطلق دین حاصل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ضمن توصیه به پاسداران برای تقویت تقوا بیان کرد: باید تقوا و عبودیت را از خدا گدایی کنیم و التماس کنیم تا عمرمان به هدر نرود و سرمایه را نسوزانیم و از حیات طیبه بهره کافی را ببریم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان همدان با بیان اینکه نفس پاک انسان‌هایی مانند شهید «همدانی» و «آیت الله مدنی» انسان‌های بزرگی را در همدان تربیت کرد، افزود: برای من سفر به همدان یادآور خاطرات شیرین و سرشار از معنویت است.

حاجی صادقی به اشاره به گرامیداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی احیاگر اسلام ناب بود، تصریح کرد: اسلام به ما حیات داد و انقلاب اسلامی این حیات را زنده کرد بنابراین، این انقلاب حق بزرگی بر گردن ما دارد که باید شاکر این نعمت باشیم.

وی با اشاره به وجود مشکلات در مسیر حرکت انقلاب با بیان اینکه نباید تنها نیمه خالی نعمت انقلاب را دید، بیان کرد: انقلاب اسلامی دین را زنده و ما را از دین کوفی صفتان و معاوی صفتان به دین علوی رساند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، استکبار را مستأصل و زمین گیر کرده است، گفت: رژیم اشغالگر در شرایطی شعار «نیل تا فرات» سر می‌داد اما امروز در منطقه خود نگران نابودی خود بوده و دور خود را دیوار کشیده است.

* ضرورت تبیین دستاوردها و عظمت انقلاب در جامعه

وی با بیان اینکه امروز استکبار در حفظ موجودیت خود درمانده است، تاکید کرد: در شرایطی رژیم اشغالگری که ادعا می‌کرد می‌تواند طی 6 روز تمامی ارتش‌های عربی را نابود کند، امروز در برابر حزب الله به ذلت گرفتار شده است.

حاجی صادقی یکی از اقدامات مهم در 40 سالگی انقلاب را تبیین دستاوردها و عظمت انقلاب در جامعه بیان کرد و گفت: انقلاب در طی مسیر 40 ساله خود با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده اما عظمت و دستاوردهای آن بسیار است که باید در جامعه تبیین شود.

وی اضافه کرد: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این یک واقعیت است ضمن اینکه خود آمریکا بر این اذعان دارد که اگر انقلاب اسلامی بماند مرگ تدریجی آنها قطعی است و این عظمت انقلاب را می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی نعمتی است که باید قدر دانست و شکر آن را به‌جا آورد، اظهار کرد: مراحل شکر نعمت، دیدن نعمت، دیدن منعم و ادای حق نعمت است که در این راستا باید نعمت انقلاب را دانست.

وی با بیان اینکه حفظ انقلاب، شکر نعمت انقلاب است، به عناصر ماندگاری انقلاب اشاره و تاکید کرد: انقلاب به دلیل زنده بودن دشمن دارد چراکه اگر مرده و بی خاصیت بود دشمن نداشت به طوری که دشمنی استکبار با انقلاب به دلیل زنده بودن انقلاب و موفقیت و پیشرفت ان است.

حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دلیل داشتن دشمن، نیاز به محافظت دارد، بر لزوم حفظ و پاسداری از انقلاب تاکید و بیان کرد: پاسداری از انقلاب که موتور حرکت آن اسلام است یک نعمت دیگر خداست؛ ضمن اینکه جهاد و مبارزه در راه خدا یک نعمت دیگر است.

وی شکر نعمت انقلاب را در راستای ماندگاری انقلاب دانست و یادآور شد: تمامی تلاش استکبار برای بر هم زندن ماندگاری انقلاب است، بنابراین باید برای ماندگاری انقلاب تلاش و عناصر ماندگاری را تقویت کرد.

* چهار رکن اصلی انقلاب اسلام، ولایت، حضور مردم و روحیه استکبارستیزی است

نماینده ولی فقیه در سپاه عناصر ماندگاری و چهار رکن اصلی انقلاب را اسلام، ولایت، حضور مردم و روحیه استکبارستیزی معرفی کرد و گفت: باید تمامی افراد به سهم خود در راستای حفظ و تقویت انقلاب و عناصر ماندگاری ان تلاش کنند چراکه قوت، اقتدار و ماندگاری انقلاب به این چهار رکن بستگی دارد.

وی با تاکید بر حفظ روحیه استکبارستیزی در جامعه به بیان اهمیت این موضوع پرداخت و بیان کرد: تمامی تلاش دشمن برای شکستن روحیه استکبارستیزی است و تمام فشارهایی که به انقلاب اسلامی وارد می‌کند به سبب کاستن این روحیه است که در این شرایط وظیفه ما در راستای حفظ و نگهداری انقلاب و تقویت این روحیه است.

حاجی صادقی ضمن انتقاد از اظهارات برخی مسئولین که بنای اسلام بر صلح مصلق است، اظهار کرد: اسلام اشد الی کفار دارد و به ما گفته کسی که در جبهه حسین(ع) است، هیچ‌گاه دست در دست کسی که در جبهه یزید است، نمی‌گذارد.

وی به حضور حماسی و گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان اشاره و عنوان کرد: این حضور که باشکوه‌تر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد نشان از محکم‌تر شدن روحیه استکبارستیزی در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان احیاگر اسلام ناب رسالتی در راستای فراهم آوردن زمینه ظهور بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با تحقق دو شرط «تبری و استکبارستیزی» و «تولی» بهطور قطع موفق بوده و ناکامی و انحراف حاکمیت‌های غیر الهی را به دنیا ثابت می‌کند و زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم می‌آورد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و اقدامات حجت الاسلام گنجعلی در زمان تصدی مسئولیت، اخلاص را رمز موفقیت ایشان دانست و بیان کرد: ایشان زحمات مخلصانه کشید که این امر به کار برکت و اثربخشی می‌دهد.

حاجی صادقی با معرفی حجت الاسلام حسین علیی به عنوان مسئول جید دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه استان همدان یادآور شد: ایشان با روحیه اخلاص و انقلابی خدمت می‌کردند و هرجا مسئولیتی به ایشان واگذار می‌شود به نحو احسن به سرانجام می‌رسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار