خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

هیمنه آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸ فرو ریخت

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: هیمنه آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸ توسط دانشجویان و دانش‌آموزان پیرو خط ولایت فرو ریخت.
کد خبر: ۹۰۷۴۴۹۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

هیمنه آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸ فرو ریختبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ علی مختاری معین در جمع هادیان سیاسی با اشاره به ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی اظهار داشت: اتفاقات دهه اول انقلاب که اسناد آن در لانه جاسوسی کشف شد نشان می‌دهد که دشمن چقدر پیچیده عمل کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۸ را انقلاب دوم نامیدند، گفت: ۱۳ آبان یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار افزود: هیمنه آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸ تو سط دانشجویان و دانش‌آموزان پیرو خط ولایت فرو ریخت.

وی در ادامه با اشاره به حوادث مهم ۱۳ آبان که محمل پیدایش حوادث مهمی بوده که در شکل‌دهی تاریخ انقلاب اسلامی نقشه بزرگ و سرنوشت‌سازی داشته است، افزود: ۱۳ آبان ۵۷ نیز تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه است که این تبعید  سرآغاز مرحله جدیدی از مبارزات امام(ره) و نهضت روحانیت علیه استبداد و استعمار شد و تا پیروزی انقلاب در بهمن ماه ۵۷ ادامه یافت.

مختاری با بیان اینکه روز ۱۳ آبان سالروز شهادت دانش‌آموزان و دانشجویان تهرانی بود، تصریح کرد: همچنین ۱۳ آبان ۱۳۶۵ ماجرای ایران گیت بود که این واقعه مهم با هوشیاری مردم مغفول ماند و افشای ماجرای سفر مک فارلین به تهران بود.

وی در ادامه به ۱۳ آبان ۱۳۸۸ و خنثی‌سازی تلاش جریان فتنه برای مصادره ایام و ارزش‌های انقلابی اشاره کرد و گفت: جریان فتنه سبز با صدور بیانیه‌ای می‌خواستند این مناسبت انقلابی را به نفع خود مصادره کنند که با هوشیاری مردم خنثی شد.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار به ابعاد و دلایل اشغال لانه جاسوسی اشاره کرد و افزود: واکنش به ۲۵ سال توهین و تحقیر ملت ایران، مقابله پیشگیرانه با سنگ اندازی‌های آمریکا در برابر انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی برای روی کار آمدن نیروهای انقلابی و پالایش گروه‌های چپ و لیبرال از ابعاد این مهم است.

وی افزود: این مجموعه عواملی دانشجویان ارزشی و اصولگرای طرفدار انقلاب و امام(ره) را به این نتیجه رساند که باید برای حفظ انقلاب ونیز رابطه سازمان یافته با امام(ره) برای تشکیل یک تشکل دانشجویی به نام دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره) اقدام کنند، هرچند امروز دشمن در راستای جنگ نرم تلاش می‌کند که خلوص و عملکرد انقلابی دانشجویان را با شبهاتی مواجه کند.

مختاری خاطرنشان کرد: لانه جاسوسی آمریکا را فقط یک ساختمان فتح شده نباید تصور کرد بلکه باید از آن به عنوان مرکز چندین دهه دیکتاتوری یکی از خشن‌ترین رژیم‌های سلطنتی و مدرن در دنیا نام برد.

وی تصریح کرد: کثیف‌ترین کودتاها در لانه جاسوسی تئوریزه می‌شد و از طریق آن یک رژیم سلطنتی دژخیم خشن و سکولار و غرب‌گرا بر ایران حکومت می‌کرد.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار افزود: استکبار جهانی اقداماتی از جمله راه‌اندازی جنگ‎های قومی و تجزیه طلبی، جنگ مذهبی بین شیعه و سنی، به کارگیری سرویس‌های جاسوسی کشورهای منطقه و تحریم اقتصادی و تهدیدات نظامی را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به کار بردند و امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و در طول این ۴ دهه استکبار جهانی و ایادی آنها در شکست انقلاب اسلامی ناکام ماندند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات و تحریم‎ها انقلاب اسلامی ایران امروز به اوج عزت رسیده و مردم بزرگ ایران با پیروی از ولی فقیه خود اجازه هرگونه یاوه گویی به دشمنان را نخواهد داد و دشمنان باید تاریخ را مطالعه کنند و عبرت بگیرید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات