خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

راه پیروزی بر دشمنان مبارزه است

امام جمعه نهاوند گفت: امروزه علاوه بر آیات قرآن و روایات نهج البلاغه، تجربه زندگی ثابت کرده است که راه پیروزی بر دشمنان مبارزه است.
کد خبر: ۹۰۷۴۶۵۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

راه پیروزی بر دشمنان مبارزه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جمع دانش آموزان بسیجی نهاوند اظهار داشت: بنا به فرموده حضرت علی (ع) همواره جنگ حق و باطل بوده و خواهد بود و حق اهل خودش را دارد و باطل نیز دارای طرفدارانی است؛ اما مهم این است که انسان جبهه حق را بشناسد و خود را در این جبهه قرار دهد.

وی افزود: در جنگ حق و باطل دو گفتمان وجود داشته و دارد؛ اولین گفتمان سازش است که باید با هم بسازیم و زندگی کنیم و دیگری گفتمان مقاومت و مبارزه و شهادت طلبی است.

امام جمعه نهاوند گفت: در نهج البلاغه از حضرت علی (ع) آمده است که اگر کسی به دشمن خود مهلت بدهد که بر او مسلط شود این نشانه ضعف و ذلت انسان است.

وی ادامه داد: امروز نیز دو گفتمان در جامعه ما وجود دارد، آنهایی که هدفشان دنیاست و آرزو می کنند که با آمریکا کنار بیاییم و آنهایی که هدفشان خداوند و قیامت است، محال است با آمریکا و دشمنان سازگاری کنند و در راه مبارزه همیشه آماده‌اند.

مغیثی ابراز داشت: در بین جوانان نیز یکی می رود و حسین فهمیده می‌شود و یکی بجای گرامیداشت روز مبارزه با استکبار، همنوا و هم قدم دشمنان می‌شود و نوکری آمریکا را به جان می‌خرد و این همان کاری است که در گذشته منافقین انجام دادند.

وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب از همان ابتدا لحظه شماری و پیش بینی می‌کردند که مدتی بعد انقلاب از بین خواهد رفت اما 40 سال است که با دشمنان از جمله آمریکا مبارزه می‌کنیم و آنها به هر دری زده‌اند و هیچ غلطی نکرده‌اند.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: امروزه علاوه بر آیات قرآن و روایات نهج البلاغه، تجربه زندگی ثابت کرده است که راه پیروزی بر دشمنان مبارزه است.

وی افزود: باید بدانیم اگر به وظیفه عمل کردیم، چه بمانیم چه شهید شویم اهل سعادت هستیم اما اگر فریب خوردیم و در میدان دشمن بازی کردیم و آب به آسیاب دشمن ریختیم و دانسته یا ندانسته با امام حسین(ع) و دین و قرآن مخالفت کردیم، هم دنیا و هم آخرت را تباه کرده‌ایم.

مغیثی خطاب به دانش آموزان گفت: شما جوان هستید و امروزه امید مقام معظم رهبری به شماست و وظیفه شما این است که درس بخوانید و ایمان و تقوای خود را افزایش دهید تا در آینده مشکلات جامعه را حل کنید، اگر در این راه به شهادت برسید تمام کشور به شما افتخار خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات