خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان رزن گفت: رمز پیشرفت کشور، پیروی از ولایت و پشت سر رهبری حرکت کردن و عمل به منویات ایشان و حفظ وحدت و یکپارچگی آحاد مردم است.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۴۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵

رمز پیشرفت کشور پیروی از ولایت و حفظ وحدت و یکپارچگی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سیدرضا سلامتی در جمع راهپیمایان 13 آبان در شهرستان رزن اظهار داشت: ما آمده‌ایم که بگوییم اگر ترامپ ملعون با ایادی خود، فکر نابودی کشور عزیز ما را در سر دارد ما نیز با وحدت و یکپارچگی و استقامت مقابل آنها ایستاده و به آنها باج نخواهیم و استقلال و عزت کشورمان را با تقدیم خون هزاران شهید به دست آمده از دست نخواهیم داد.

وی افزود: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا در این ۴۰ سال هر غلطی که دلشان می‌خواست علیه کشور عزیز ما انجام داده‌اند و می‌کنند؛ یک روز دانشمندان هسته‌ای ما را ترور می‌کنند، یک روز ما را محاصره اقتصادی می‌کنند، روز دیگر به فکر تجزیه کشور ما هستند.

فرماندار شهرستان رزن با اشاره به سخن شهید بهشتی گفت: «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر خواهند شد» مصداق پیدا کرده است و این حضور عظیم در راهپیمایی 13 آبان خود گویای آن است.

وی ادامه داد: امروز ملت ما مصمم‌تر و با صلابت‌تر از پیش در مقابل دشمن ایستاده و این آمریکا است که در دنیا منزوی شده و کار به جایی رسیده که متحدان دیروز نیز پشت آنها را خالی کرده‌اند.

سلامتی در ادامه خطاب به دانش‌آموزان گفت: دشمن شما را هدف قرار داده است، چرا که آینده مملکت به دست شماست، اینها می‌خواهند توسط فضای مجازی و رسانه‌هایی که در اختیار دارند شما را از آینده انقلاب ناامید کنند؛ اما نگاهی به دستاوردهای ۴۰ سال گذشته انقلاب خود گویای آن است که کشور ما در این ۴۰ سال به سمت پیشرفت و پیروزی در حرکت بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رمز پیشرفت کشور، پیروی از ولایت و پشت سر رهبری حرکت کردن و عمل به منویات ایشان  و حفظ وحدت و یکپارچگی آحاد مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات