خبرهای داغ:

بیانیه تجمع عاشورایی دانشجویان دانشگاه‌های تویسرکان، نهاوند و ملایر

بیانیه تجمع بزرگ جوانان عاشورایی با حضور دانشجویان دانشگاه‌های ملایر، نهاوند و تویسرکان در دانشگاه ملی ملایر قرائت شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۰۸۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

بیانیه تجمع عاشورایی دانشجویان دانشگاه‌های تویسرکان، نهاوند و ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، تجمع بزرگ جوانان عاشورایی به همت بسیج دانشجویی ملایر با حضور حجت‌الاسلام آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و دانشجویان دانشگاه های ملایر، نهاوند و تویسرکان در دانشگاه ملی ملایر با شعار «مرگ بر آمریکا» دانشجویان برگزار شد.

در پایان این تجمع بیانیه‌ای قرائت شد که در آن آمده است:

باسمه تعالی
«آمریکا رو به افول است و کسانی که به سازش با آمریکا گرایش دارند، بیهوده نقشه بی‌پایه و اساس نکشید؛ زوال آمریکا یک واقعیت است». حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۲ آبان‌ماه ۱۳۹۷

هویت واحد و آشکار یوم الله ۱۳ آبان ماه این رخداد تاریخی که در سه مقطع خاص؛ نخست تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۲، دوم کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال ۱۳۴۲ و سوم تسخیر غرورآفرین لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۷ که به تعبیر امام خمینی(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد شده است؛ نشان می‌دهد بازیگر اصلی و منشاء هر سه رخ داد آمریکا و دشمنی آشکار کاخ سفید با ملت ایران بوده است.

تبیین پیام های «ماندگاری انقلاب اسلام» و «زنده بودن روح انقلابی گری» در آحاد مردم و بالاخص مسئولان کشور به ویژه شعار «مرگ بر آمریکا»، در دوره پس از برجام خواهد توانست تفکر سلطه آمریکا را باطل و با خود به گور ببرد. امروز فرصت بازنمایی گفتمان سلطه ستیزی و سلطه گریزی و طنین فریاد «مرگ بر آمریکا» و «نه به دشمن» است.

آمریکای جنایتکار بعد از چهار دهه، هنوز گمان می کند که با فشارهای اقتصادی و تحریم‌های جدید عقده خود از دشمنی با ملت ایران را می‌تواند جبران کند. اما واقعیت چیز دیگری است، این روزها بیش از هر زمان دیگری آمریکا است که به نقطه سقوط خود نزدیک و نزدیک تر می شود.

شرایط کنونی آمریکا از سست ترین موقعیت‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دهه های اخیر این حکومت عصیانگر است و به لطف الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری این شرایط، نوید بخش پایان یافتن امریکا در عصر حاضر خواهد بود.

ملت شریف ایران و دانشجویان انقلابی و عماران رهبر و ولایت، به خوبی می دانند که تحریم های جدید آمریکا نشان از تلاش بی ثمر این قدرت پوشالی رو به زوال، برای زدن آخرین دست و پای خود قبل از نابودی کامل است.

امروز برای ملت ایران روشن شده است که راه حل های مشکلات کشور، داخلی بوده و در نظر گرفتن غرب به عنوان شاه کلید باز شدن معضلات، نشانه ساده لوحی و گاه نفوذ عناصر بیگانه در مختصات محاسباتی برخی مسئولان است.

بسیج دانشجویی شهرستان ملایر به تمامی مسئولان و دل سوزان کشور توصیه می کند، نخست موضع و نظر شفاف خود را در رابطه با تمامی مسائل اصلی و اساسی کشور مطرح نمایند و دوم برای حل مشکلات معیشتی مردم قدم جدی و استوار بردارند و اقتصاد مقاومتی که راهکار پیشنهادی مقام معظم رهبری است را به صورت کامل به اجرا در آورند.

در آخر در پرتو عنایات الهی این انتظار می‌رود در چهلمین سال استقرار نظام اسلامی، با اجرای تدابیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و تغییر عملی در مشی مسئولین به ویژه دولتمردان و نمایندگان ملت، این سیزدهم آبان به نقطه عطف بزرگی در مسیر رشد و بالندگی ایران و تبدیل «تهدید تحریم ها» به «فرصت»، گام بلندی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی برداریم.

خداوند تسلطی برای کافران، بر مسلمین قرار نداده است. سوره مبارک نساء آیه 141
و السلام علیکم و رحمة الله

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار